Mamy trzy wejściówki na Connected Retail Breakfast
Specjalnie dla Czytelników Log24.pl mamy trzy wejściówki na Connected Retail Breakfast. Na spotkanie zapraszamy już w najbliższy piątek w Warszawie i zapowiada się bardzo ciekawie.
Czy wiesz, jakie inne salony samochodowe, bądź warsztaty odwiedzają Twoi klienci? Często jest tak, że klienci zastanawiający się nad zakupem nowego samochodu poszukują go przez kilka tygodni, a nawet miesięcy. Chodzą wówczas po salonach, zbierają oferty, porównują. Co więcej, nie robią tak tylko nabywcy indywidualni, ale coraz częściej przedsiębiorcy posiadający od jednego do kilku samochodów firmowych.
A co, jeśli możnaby pozyskać wiedzę temat faktu, skąd klienci przychodzą, i co więcej, dokąd kierują swoje kroki po wyjściu z salonu sprzedaży? Do jakich konkurencyjnych dealerów się udają? Jak zareagować, żeby domknąć sprzedaż? Co można jeszcze zrobić, żeby zwiększyć szansę na sprzedaż i lojalność nowego klienta?
Wśród ekspertów znajdzie się Marek Turlejski z DataWise, który opowie, jak dzięki współpracy z operatorem telekomunikacyjnym stworzyli narzędzie umożliwiające pozyskiwanie znacznie pełniejszej wiedzy na temat osób odwiedzających placówki handlowo-usługowe. Z kolei Krzysztof Łuczak z Proxi.cloud pokaże, jak można zwiększyć sprzedaż wykorzystując dane geolokalizacyjne pochądzące ze smartfonów.
Śniadanie skierowane jest do dykrektorów i kierowników marketingu, a także osób odpowiedzialnych za sprzedaż i rozwój biznesu w punktach handlowo-usługowych.
Connected Retail Breakfast odbędzie się już w najbliższy piątek, tj. 20.10.2017 w Warszawie. Mamy dla naszych Czytelników trzy wejściówki. Prosimy o maile na adres tomasz.czarnecki@truck-business.pl z hasłem Decyduje kolejność zgłoszeń
Więcej informacji na http://clcg.pl/connected-retail-breakfast-czyli-gdzie-handel-detaliczny-spotyka-internet-of-things/