Pall-Ex otwiera sieć w Polsce
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, w październiku nastąpił oficjalny start polskiej sieci dystrybucji ładunków paletowych, działającej w ramach międzynarodowej marki Pall-Ex.
Nowe rozwiązanie pozwala konkurować również małym i średnim firmom w obszarach, które do tej pory były zarezerwowane dla dużych operatorów logistycznych z własnymi sieciami dystrybucji. Marka Pall-Ex działa w większości krajów europejskich, zrzeszając ponad 425 członków regionalnych, z których każdy ma dostęp do pełnej infrastruktury sieci, co znacząco poszerza ich możliwości biznesowe.
Polska branża transportowa obsługuje jedną czwartą europejskiego rynku i staje się logistycznym hubem Europy. Jak zauważa Anand Assi, International Development Director w Pall-Ex Ltd., wzrost ekonomiczny oraz rozwój sektora usług powoduje dynamiczny przyrost zapotrzebowania na usługi dystrybucji, z tego właśnie powodu Polska jest kluczowym rynkiem dla europejskiej sieci Pall-Ex.
Zdaniem Marty Słodnik, dyrektora ds. rozwoju w PKS Gdańsk-Oliwa SA, nowa sieć dystrybucji jest odpowiedzią na zmiany rynkowe, a także na poszukiwania rozwiązania drobnicowego, które zaspokoi potrzeby i oczekiwania klientów. – Wybór padł na sieć Pall-Ex, mocną międzynarodową markę ze sprawdzonym know-how i dużym potencjałem.
W podobnym tonie wypowiada się Mieszko Rusinowski, dyrektor ds. rozwoju w spółce Axell Group, która, chcąc oferować kompleksowe rozwiązania logistyczne, rozszerzyła portfolio o dystrybucję paletową. – Elastyczny model biznesowy Pall-Ex, oparty na współpracy i jakości nie dość, że jest zgodny z naszą wizją prowadzenia biznesu, to także stanowi brakujący element naszej oferty.
(Pall-Ex)