ID Logistics uruchamia w Rosji magazyn dla Yves Rocher

ID Logistics uruchamia w Rosji magazyn dla Yves Rocher

Katowice, 20 grudnia 2017 – ID Logistics, jeden z europejskich liderów logistyki kontraktowej, umacnia swoją pozycję na rynku rosyjskim. Firma uruchomiła właśnie nową platformę logistyczną dla producenta kosmetyków - Yves Rocher. Z zarządzanego przez ID Logistics magazynu...

Nowy magazyn Yves Rocher o powierzchni 12 500 m², położony jest w Obukhovie, 40 km od Moskwy.Blisko 200 pracowników zapewnia codzienne dostawy do 370 sklepów w Rosji i obsługuje internetowykanał sprzedaży Yves Rocher, w ramach którego realizowanych jest około 6 tys. zamówień dziennie. Wmagazynie obsługiwanych jest 4500 rodzajów artykułów (SKU). ID Logistics odpowiada za odbiórtowarów, składowanie, kompletowanie, przygotowywanie zamówień, ładowanie i zarządzanie zwrotamioraz usługi o wartości dodanej takie jak co-packing i ponowne etykietowanie. Operator rozwija równieżrozwiązania logistyczne z obszaru e-commerce, dostosowując je do dużych wzrostów wolumenu iwysokiego poziomu oczekiwań klientów. Dzięki temu, że w magazynie znajduje się oddział pocztyrosyjskiej, każda przesyłka jest przygotowywana i wysyłana niemalże natychmiast po przygotowaniu dowysyłki.

Na rynku rosyjskim ID Logistics działa od 2013 roku. Po uruchomieniu nowej platformy, operatorzarządza łącznie 7 magazynami i zatrudnia blisko 1000 pracowników. W gronie klientów ID Logistics sątakie firmy jak Auchan, Metro, M.video (czołowa rosyjska sieć sklepów RTV i AGD), Bacardi i X5 RetailGroup (największa rosyjska sieć handlowa z 11 tys. sklepów spożywczych). Szybka ekspansja ID Logisticsw Rosji opiera się na specjalistycznej wiedzy z obszaru nowoczesnych technologii i innowacyjnympodejściu do współpracy z klientami.Jérôme Jacek, dyrektor generalny ID Logistics Russia, mówi: „W Rosji Yves Rocher konsekwentnieumacnia swoją pozycję na szybko rozwijającym się i konkurencyjnym rynku. Musimy wciążdostosowywać się i odpowiadać na zmieniające się potrzeby naszych klientów, szczególnie w zakresieobsługi e-commerce. To partnerstwo stanowi dla nas nowy etap rozwoju, głównie ze względu na wysokąpoprzeczkę, zarówno jeśli chodzi o wymagania techniczne jak i poziom oczekiwań. Jesteśmy dumni zzaufania, jakim w tym projekcie obdarzyła nas firma Yves Rocher”.

 

Poleć ten artykuł:

Polecamy