DHL Marką Godną Zaufania 2018
DHL po raz kolejny zostało wyróżnione tytułem Marki Godnej Zaufania. W badaniu przeprowadzonym na zlecenie miesięcznika „My Company Polska”, DHL zwyciężyło w kategorii usługi logistyczne, otrzymując największą liczbę wskazań (19,7%).
W badaniu wskazano ponad 180 marek, jednakże tytuł najbardziej godnych zaufania otrzymały 24 marki. Wśród nagrodzonych, już trzeci rok z rzędu, znalazło się DHL od 27 lat z sukcesem rozwijające działalność logistyczną na polskim rynku i zdobywające w tym czasie znaczącą pozycję rynkową, opartą na satysfakcji i zaufaniu klientów.
Nagrodę z rąk organizatorów odebrał Piotr Okurowski, dyrektor zarządzający DHL Supply Chain w Polsce. – Grupa Deutsche Post DHL to największa logistyczna firma świata, to ponad 500 tysięcy pracowników na całym świecie, którzy dokładają wszelkich starań, aby sprostać wymaganiom klientów, każdego dnia wspólnie budując wiarygodność i pozycję marki DHL w Polsce i na świecie. Bez względu na dywizję i rodzaj świadczonych usług, wszyscy pracujemy na wspólny sukces naszej marki i jesteśmy dumni, że klienci obdarzają nas zaufaniem, co roku przyznając nam tę prestiżową nagrodę. Pozwólcie, że z tego miejsca podziękuję wszystkim osobom, które codziennie pracują na sukces grupy DHL – od magazynierów, operatorów wózków widłowych, poprzez kierowców, spedytorów, aż po kadrę zarządzającą – ta nagroda jest wynagrodzeniem waszej codziennej, ciężkiej pracy i to wam należą się specjalne słowa uznania – powiedział, odbierając nagrodę Marka Godna Zaufania już po raz trzeci z rzędu.
W sondażu, którego głównym celem było wyłonienie marek, którym najbardziej ufają polscy przedsiębiorcy, wzięło udział ponad 950 respondentów. W każdej z kategorii ankietowani mogli wskazać tylko jedną markę. Wskazanie w badaniu DHL jako najbardziej godnej zaufania marki to ogromne wyróżnienie dla całej organizacji w Polsce. Jego wyniki odnoszą się do dywizji, zrzeszonych pod marką DHL w Polsce – DHL Express, DHL Parcel i DHL Freight, DHL Supply Chain i DHL Global Forwarding.
Zdaniem specjalistów z DHL, swoją popularność w Polsce marka zawdzięcza przede wszystkim gruntownemu doświadczeniu branżowemu i eksperckiej wiedzy, którą dzieli się z klientami, a także ustandaryzowanym usługom krajowym i międzynarodowym oraz wysokiej jakości obsługi klienta. Jednym z najwyższych priorytetów firmy DHL jest dbałość o zaufanie klientów.
Badanie w formie ankiety online zostało przeprowadzone wśród firm i podmiotów gospodarczych z sektora MŚP w Polsce i miało na celu poznać ich opinię na temat najlepszych marek, produktów i usług. Realizacją i opracowaniem wyników zajęła się firma badawcza Kantar Millward Brown.
(DHL)