XPO Logistics rozszerza funkcje gier w aplikacji mobilnej Tour de France

XPO Logistics rozszerza funkcje gier w aplikacji mobilnej Tour de France

 XPO Logistics, oficjalny partner transportowy wyścigu Tour De France, 28 sierpnia wyda nową wersję swojej aplikacji XPO Moves the Tour, na dzień przed wyruszeniem kolarzy na ulice Nicei we Francji. Ulepszona aplikacja, dostępna w sklepach Google Play i iOS, pozwoli graczom rywalizować na całym świecie

W trybie Journey, XPO Moves the Tour symuluje jazdę ciężarówką XPO na 21 etapach trasy Tour de France. Gracze kontrolują swoją prędkość podczas poruszania się po trasie, zdobywając gwiazdki za każdym razem, gdy sprzęt jest dostarczany przed przybyciem rowerzystów. W nowym trybie Arcade gracze rywalizują o najwyższy wynik, jeżdżąc bezpiecznie jak najdalej, zmieniając pas ruchu, aby podnieść kanistry z paliwem. Wyniki za ukończone biegi można przesłać do globalnej tablicy wyników. 

Mario Harik, dyrektor ds. Informacji XPO Logistics, powiedział: „Oczekuje się, że w tym roku Tour de France obejrzą miliony ludzi, z których wielu będzie miało miejsce za pośrednictwem kanałów cyfrowych. Nasza gra rozwija to doświadczenie i świętuje 40. rocznicę współpracy z Tour. Zapraszamy entuzjastów gier na całym świecie, aby sprawdzić, czy mają to, czego potrzeba, aby dostać się na szczyt tabeli liderów! ” 

 

Śledź #XPOMovesTheTour na YouTube LinkedIn

Poleć ten artykuł:

Polecamy