Consafe Logistics odświeża logo po 21 latach
Consafe Logistics, wiodący europejski dostawca rozwiązań do zarządzania magazynem, z dumą przedstawia nowe logo firmy — pierwszą aktualizację po ponad dwóch dekadach. Nowa identyfikacja wizualna jest wyrazem dynamicznego rozwoju firmy oraz jej nieustannego dążenia do utrzymania pozycji lidera w branży technologii łańcucha dostaw.
– Nasze poprzednie logo towarzyszyło nam przez wiele lat, stając się ważnym elementem naszego dziedzictwa i pomagając budować solidne fundamenty, które utrzymujemy do dziś. Jednak otaczający nas świat, a także nasi klienci i rynki, ewoluują. Przyszedł czas na odświeżenie naszego wizerunku – mówi Hélène Rönnmark, Chief Marketing Officer w Consafe Logistics. – Nowe logo idealnie odzwierciedla naszą współczesną tożsamość, wpisując się w wymagania rynku na rok 2024, ale jednocześnie jest na tyle ponadczasowe, że będzie nam towarzyszyć przez kolejne dekady. To symbol naszego stałego zaangażowania w dostarczanie wartości naszym klientom, dziś i w przyszłości.
Proces kreatywny
– Projektowanie nowego logo dla firmy, której wizualna tożsamość była nierozerwalnie związana ze starym znakiem przez ponad 20 lat, to ogromne wyzwanie. Stare logo miało dla nas dużą wartość emocjonalną i było dobrze rozpoznawalne przez klientów. Chcieliśmy stworzyć coś, co z jednej strony odda hołd naszej historii, a z drugiej w pełni odzwierciedli naszą przyszłościową wizję – wyjaśnia Téo Pavlidis, projektant nowego logo. – W trakcie procesu projektowego zorganizowaliśmy warsztaty z udziałem różnych interesariuszy, aby zgłębić różnorodne punkty widzenia i wspólnie określić kluczowe elementy naszej tożsamości. Nowe logo opiera się na tych fundamentach: monogram „C” i „L” symbolizuje partnerstwo, niebieski kolor odzwierciedla naszą wiedzę i doświadczenie, a kształt ramki odnosi się do nowoczesnych aplikacji, podkreślając nasze ukierunkowanie na innowacje technologiczne. Litera „A” w logo bezpośrednio nawiązuje do naszego flagowego produktu, Astro, który łączy wysoką jakość z innowacyjnością w zarządzaniu łańcuchem dostaw – dodaje Pavlidis.
Nowy rozdział
– Chociaż nasze logo zmienia się, podstawowe wartości firmy — odpowiedzialność i pełne zaangażowanie wobec naszych klientów — pozostają niezmienne. Wkraczamy w nowy etap naszej historii, mając nadzieję, że zarówno obecni klienci, jak i nowi odbiorcy, dostrzegą naszą ewolucję nie tylko w kontekście oprogramowania, ale również wizerunku marki. Nowoczesne logo pomoże nam wyróżnić się na nowych rynkach jako czołowy dostawca zaawansowanych technologii dla branży magazynowej, gotowy sprostać dynamicznie zmieniającym się wymaganiom łańcucha dostaw – podsumowuje Hélène Rönnmark.