Webfleet Solutions Poland Sp. Z o.o.

Dane teleadresowe:

Ul. Prosta 51
00-838, Warszawa

https://www.webfleet.com/pl_pl/webfleet/

info@webfleet.com

22 161 27 50

NIP: 526 251 00 35

KRS: 0000653739

Firma w Social media

Webfleet Solutions Poland Sp. Z o.o.

Artykuły napisane przez naszą firmę

Webfleet Solutions jest jednym z wiodących dostawców rozwiązań telematycznych na świecie, zajmujących się zarządzaniem flotą, telematyką pojazdów i usług “connected car”. Platforma WEBFLEET jest wykorzystywana przez firmy każdej wielkości, w celu zwiększenia efektywności użytkowania pojazdów, obniżenia kosztów eksploatacyjnych, bieżącego wsparcia kierowców oraz zwiększenia ogólnej wydajności floty. Webfleet Solutions świadczy usługi m. in. dla branży ubezpieczeniowej, wynajmu i leasingu, importerów samochodów oraz firm, obsługujących zarówno przedsiębiorstwa, jak i konsumentów. Z rozwiązań Webfleet Solutions korzysta ponad 50 tysięcy klientów na całym świecie i obsługuje kierowców w ponad 100 krajach, zapewniając im największą w branży sieć wsparcia i najszerszy zakres dedykowanych aplikacji i narzędzi integrujących. Webfleet Solutions zapewnia klientom najwyższy standard bezpieczeństwa, jakości i dostępności usług certyfikowanych zgodnie z normą ISO/IEC 27001:2013 (ponowny audyt w listopadzie 2018 r.). Webfleet Solutions jest częścią Bridgestone Europe NV/SA (“Bridgestone”), spółki zależnej Bridgestone Corporation, lidera w dziedzinie zaawansowanych rozwiązań i zrównoważonej mobilności.

Więcej informacji na stronie: webfleet.com. Obserwuj nas na Twitterze: @WebfleetNews. Aby uzyskać więcej informacji na temat Bridgestone w regionie EMIA, odwiedź stronę www.bridgestone-emia.com oraz biuro prasowe Bridgestone.



Film promocyjny

Galeria zdjęć firmy

Oferta firmy



CO ZNAJDZIESZ W WEBFLEET?

Dokładną lokalizację – podgląd lokalizacji pojazdów i informacje drogowe w czasie rzeczywistym, dostępne w formie map TomTom oraz w widoku Google Street View.
Skuteczne planowanie tras i przekazywanie ich bezpośrednio do kierowców – precyzyjne planowanie trasy według lokalizacji, godziny odjazdu lub przyjazdu i typu pojazdu.
Spersonalizowane mapy – umożliwiają zdefiniowanie stref geograficznych lub grup pojazdów, co pozwala szybko i łatwo przełączać widoki i uzyskiwać potrzebne informacje.
Przejrzysty interfejs – łatwy podgląd wskaźników KPI pozwala na bieżąco monitorować wydajność floty w czasie rzeczywistym.
Szybko generowane raporty – natychmiastowy dostęp do danych historycznych pozwala analizować trendy na przestrzeni czasu.
Wzbogacanie danych przez integrację – połączenie aplikacji biznesowych z WEBFLEET pozwala wykorzystać dane pochodzące z rozwiązań innych producentów. Możliwość zarządzania flotą pojazdów poza biurem i z dowolnego urządzenia.

OPTIDRIVE 360

OptiDrive 360 to wielokrotnie nagradzane rozwiązanie pomagające stale poprawiać wydajność jazdy w każdej flocie, bez względu na typ pojazdów. Dzięki współpracy kierowców i osób zarządzających flotą, styl jazdy może być bardziej efektywny, bezpieczny i ekologiczny.

Korzystając z OptiDrive 360, menedżerowie mogą w łatwy sposób monitorować i oceniać ogólną wydajność jazdy, identyfikować obszary wymagające poprawy oraz podejmować działania zmierzające do ciągłego doskonalenia stylu jazdy kierowców – zarówno w formie wskazówek w czasie rzeczywistym, jak i w ramach podsumowania po zakończonej podróży. Pulpity dostępne w czasie rzeczywistym i szczegółowe raporty prezentują informacje w prosty sposób oraz pozwalają poprawić bezpieczeństwo i optymalizować koszty.

 

SKUTECZNE PLANOWANIE TRAS I DOKŁADNOŚĆ ESTYMACJI CZASU PRZYBYCIA DO CELU

Szybkość dostawy lub czas przewozu osób stanowi bardzo ważne kryterium podczas wyboru usługi telematycznej ponieważ może decydować o sukcesie biznesu. Coraz częściej klienci chcą wiedzieć dokładnie, kiedy pojawi się u nich samochód i gdzie jest w tej chwili, co pozwala na lepsze zaplanowanie działań i zadań wewnątrz firmy. Aż 74% klientów firm transportowych deklaruje, że zrezygnuje z usługi, jeżeli nie będzie znało dokładnych godzin i terminów dostaw.

Dzięki stałemu podglądowi aktualnych lokalizacji pojazdów oraz szybkiej symulacji trasy, dyspozytorzy w ciągu kilku chwil są w stanie oszacować czas i koszt przejazdu. Może to mieć kluczowe znaczenie w przypadku, gdy zlecenie wymaga bardzo szybkiego dojazdu związanego np. z sytuacją alarmową.

Osoba zarządzająca pojazdami może podjąć decyzję o wybraniu trasy związanej np. z opłatami drogowymi, ale dającą większą pewność, że transport pojawi się na miejscu o zaplanowanej godzinie. Jest to bardzo przydatne również w sytuacji pojawienia się nagłego zdarzenia drogowego, które znacznie zmienia przepustowość trasy.

CYFROWY TACHOGRAF

Cyfrowy tachograf znacząco usprawnia pracę całej firmy przewozowej – zwiększa komfort pracy kierowców i operatorów flot, zapewnia zachowanie zgodności z przepisami oraz daje wymierne oszczędności.

KORZYŚCI DLA SPEDYTORÓW:

  1. Brak konieczności ręcznej obsługi urządzenia – odczyty danych odbywają się zdalnie.
  2. Brak potrzeby powrotu pojazdu do bazy w celu odczytania tachografu.
  3. Podniesienie wydajności kierowców – zgromadzone na platformie WEBFLEET dane na temat pracy kierowców uzyskane za pomocą tachografu mogą być w łatwy sposób zestawiane w czytelne ra­porty, wskazujące silne i słabe strony całej floty jak i poszczególnych kierowców.

KORZYŚCI DLA FIRMY:

  1. Oszczędność finansowa – eliminacja „pustych przebiegów”, redukcja obowiązków administracyjnych.
  2. Wsparcie bezpieczeństwa – wysyłka informacji o naruszeniach czasu pracy w czasie rzeczywistym.
  3. Zabezpieczenie w razie kontroli – możliwość wygenerowania dogłębnych raportów ułatwiająca bezproblemowe przejście kontroli.

KORZYŚCI W ZAKRESIE OCHRONY DANYCH DZIĘKI WEBFLEET:

  1. Bezpieczeństwo systemu – możliwość szyfrowanego logowania, bezpieczny transfer danych.
  2. Zabezpieczenie sposobu przechowywania – kontrola nad archiwizowanymi w systemie danymi – m.in. wiadomościami tek­stowymi, zamówieniami, danymi dotyczącymi podróży, czy raportami.
  3. Kontrola dostępu – możliwość ograniczenia dostępu do danych w za­leżności od potrzeb informacyjnych pracowników.
  4. Certyfikaty bezpieczeństwa – bezpieczeństwo systemu potwierdzone poprzez specjane akredytacje, takie jak np. ISO/IEC 27001:2013.
  5. Ochrona prywatności – możliwość przełączenia się w tryb prywatny i zatrzymania przekazywania danych o lokalizacji pojazdu.

PRZEBIEGI POD KONTROLĄ DZIĘKI APLIKACJI LOGBOOK

Aplikacja mobilna WEBFLEET Logbook pozwala rejestrować godziny pracy, przejechane kilometry, przekraczanie granic międzypaństwowych, a także pomaga rozliczać kierowców i firmę oraz wypełniać deklaracje podatkowe. Co więcej, oprogramowanie współpracuje z montowanymi w pojeździe terminalami LINK oraz wyświetla w smartfonie kierowcy dokładne informacje odnośnie przebytej pracy.

NAJWAŻNIEJSZE FUNKCJONALNOŚCI APLIKACJI:

  1. Ułatwienia w zarządzaniu czasem pracy kierowców.
  2. Wsparcie w zakresie dokładnego rozliczania podatku.
  3. Indywidualna identyfikacja kierowców.
  4. Rejestracja przekraczania granic.
  5. Wsparcie w zakresie spełniania wymagań.
  6. Zgodność z Rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO).

DASHBOARD CZYLI WSZYSTKO W ZASIĘGU RĘKI

Najprościej mówiąc – dashboard to zestaw informacji i wskaźników, wyświetlanych w czytelny sposób na ekranie. Ułatwia on analizę wydajności w czasie rzeczywistym.

FUNKCJONALNOŚCI DASHBOARDU

  1. Szybki dostęp do wszystkich najważniejszych parametrów floty.
  2. Sprawne zarządzanie flotą za pomocą kilku kliknięć.
  3. Kontrola parametrów pojazdów.
  4. Dostęp do danych pozwalających na analizę wydajności całej floty.
  5. Oszczędność czasu przeznaczanego na raportowanie.

MONITOROWANIE ZASOBÓW WEBFLEET ASSET TRACKING

WEBFLEET Asset Tracking pozwala monitorować pozycję i stan naczep oraz innych elementów wyposażenia floty. Kompleksowa informacja i automatyzacja procesów pozwala na sprawniejsze zarządzanie zasobami i ich lepsze wykorzystanie.

ASSET TRACKING ZAPEWNIA:

  1. Monitorowanie zarówno zasobów, jak i pojazdów, za pomocą jednego interfejsu.
  2. Wyświetlanie bieżącej pozycji na przejrzystej mapie.
  3. Ustawienie systemu powiadomień wg:
    – Obszaru: powiadomienia w przypadku przekroczenia granicy zdefiniowanego obszaru np. zakładu, placu budowy.
    – Wykrycia ruchu: powiadomienia o przemieszczaniu zasobu np. w weekend, dni wolne.
    – Obsługi serwisowej: powiadomienia o koniecznych przeglądach w oparciu o czas pracy, przejechany dystans czy datę ostatnich prac serwisowych.
    – Połączenie z pojazdem (coupling): kiedy naczepa jest łączona lub rozłączana z ciągnikiem.
  4. Urządzenie LINK 340 w szczelnej i wzmocnionej obudowie – przesyłanie danych lokalizacyjnych raz dziennie nawet po odłączeniu od źródła zasilania (po naładowaniu baterii, do 90 dni) oraz rozszerzone funkcje monitoringu np. otwarcie przestrzeni ładunkowej.
  5. Szczegółowe raporty zawierające informacje o statusie zasobu, aktualnej pozycji, przebiegu czy planowanych przeglądach.