Używasz przeglądarki Internet Explorer 6, która nie jest wspierana nawet przez producenta.
W związku z tym, cześć funkcjonalności serwisu może być dla Ciebie niedostępna.
Radzimy zainstalowanie nowszej wersji Internet Explorera (zobacz tu) lub innej przeglądarki (zobacz tu lub tu).
...
 

Elflein Spedition & Transport z nowymi naczepami
  •   

11 stycznia   Tomasz Czarnecki
Elflein Spedition & Transport z nowymi naczepami Firma Elflein Spedition & Transport GmbH z siedzibą w Bambergu i oddziałami w Lipsku, Oelsnitz, Hermsdorfie, Bor (CZ) i Nyrany (CZ), poszerza swoją flotę o 61 naczep Kögel.
 

Nowe naczepy stanowią przygotowanie firmy do przyszłej współpracy z klientami z najróżniejszych branż, takich jak usług just-in-time w przemyśle motoryzacyjnym czy papierniczym i drukarskim. Firma Elflein świadczy usługi w zakresie transportu, transportu systemowego (JIT/JIS), logistyki i magazynowania oraz outsourcingu usług transportowych i magazynowych.

Firma Elflein ma ponad 1250 pracowników i ponad 475 pojazdów plus powierzchnią magazynową. Zakupiono naczepy Kögel Euro Trailer Mega Rail oraz 2-osiowe naczepy Mega - za pośrednictwem Leckert Fahrzeughandel GmbH – autoryzowanego sprzedawcy na region północnej Bawarii i południowej Hesji.

Każda z dziesięciu nowych naczep Euro Trailer Mega Rail mieści ogółem 37 europalet. Oznacza to dodatkowe cztery miejsca paletowe w porównaniu ze standardową naczepą Mega. W przypadku firmy Elflein przekłada się to na korzyści ekologiczne i ekonomiczne: do 10% oszczędności paliwa i zmniejszenie do 10% emisji CO2, a do tego — przy wykorzystaniu na poziomie 80% — co dziesiąty przejazd staje się zbędny. Zgodnie z regulacjami prawnymi obowiązującymi w Niemczech te przedłużone naczepy mogą być stosowane również w transporcie intermodalnym.

Krawędzie dla chwytaków wbudowane w ramę, zabezpieczenie plandeki przed szczękami chwytaków oraz specjalne osie w wersji Rail sprawiają, że modele Euro Trailer Mega Rail sprawdzają się przy przeładunku kolejowym. Dodatkowo naczepy te są objęte certyfikatem zgodności z DIN EN 12642 Code XL. Optymalne zabezpieczenie ładunku uzyskuje się dzięki zastosowaniu standardowego obrzeża ramy Vario-Fix z 15 parami mocowań o nośności 2000 kg na mocowanie.

Na życzenie naczepy Euro Trailer Mega Rail wyposażono zgodnie z normą Daimler 9.5. Wymaga ona między innymi zastosowania ogranicznika palet i podwójnej ściany czołowej. Kolejnymi elementami wyposażenia indywidualnego są wyposażenie RoRo do transportu statkiem lub promem, skrzynki narzędziowe, światła obrysowe LED, światła zespolone LED i wiele innych.

2-osiowe naczepy Kögel, optymalnie przystosowane do dostaw w branży motoryzacyjnej, są wyposażone we wzmocnioną ramę dedykowaną dla 10-tonowych osi. Wysokość wewnętrzna wynosząca trzy metry oraz hydrauliczny mechanizm podnoszenia dachu wchodzący w skład seryjnego wyposażenia naczepy umożliwiają załadunek i rozładunek trzech ustawionych piętrowo metalowych skrzyniopalet. Zwiększa to boczną i tylną wysokość przeładunku do ponad trzech metrów. Standardowa, zintegrowana plandeka dachowa Kögel dodatkowo ułatwia manipulację ładunkami przy otwartym dachu.

Dzięki zastosowaniu zintegrowanych linek z plandeką dachową, luźno zwisające linki należą już do przeszłości. Tym samym wyeliminowana została możliwość zahaczenia linek o ładunek. Oczywiście naczepy typu Mega posiadają certyfikat DIN EN 12642 kod XL i mogą zostać opcjonalnie wyposażone do transportowania ładunków związanych z branżą motoryzacyjną zgodne z normą Daimler 9.5. Kolejnymi elementami wyposażenia indywidualnego są: system podnoszenia drugiej osi, skrzynki narzędziowe, światła obrysowe LED, światła zespolone LED, pakiet zabezpieczeń do załadunku częściowego i wiele więcej.

We wszystkich 61 naczepach Kögel cała rama pojazdu jest chroniona technologią nanoceramiczną oraz powłoką KTL, pokrytą następnie warstwą lakieru UV.

  •   
Wszelkie prawa w tym Autora, Wydawcy i Producenta bazy danych zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów zabronione. Korzystanie z serwisu i zamieszczonych w nim utworów i danych wyłącznie na zasadach określonych w Regulaminie Korzystania z Serwisu.

Komentarze

Aby komentować, musisz się zalogować.