23 punkty NordGlass w 2013 roku

23 punkty NordGlass w 2013 roku

Rok 2013 był dla firmy NordGlass, renomowanego europejskiego producenta szyb dla branży motoryzacyjnej oraz lidera rynku wymiany i naprawy szyb samochodowych w Polsce, pełen wyzwań i ambitnych projektów.

Na przestrzeni ostatnich dwunastu miesięcy spółka otworzyła, aż 23 nowe filie na terenie całego kraju, czyli niemal dwukrotnie więcej niż w roku ubiegłym. Tak ekspansywny rozwój sieci w 2013 roku pozwolił na przestrzeni dwóch lat podwoić liczbę placówek. W efekcie z usług serwisów, prowadzonych pod marką NordGlass, mogą korzystać klienci na terenie praktycznie całej Polski.

 

Dynamiczny rozwój sieci serwisowej NordGlass w 2013 roku to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na profesjonalne usługi naprawy i wymiany szyb samochodowych. Imponujące tempo, w jakim koszaliński potentat umacnia swoją pozycję w branży motoryzacyjnej, to potwierdzenie, że marka NordGlass ceniona jest zarówno przez klientów, jak i partnerów biznesowych.

Poleć ten artykuł:

Polecamy