Co w programie Manufacturing Summit?

Co w programie Manufacturing Summit?

Za kilkanaście dni spotykamy się podczas szóstej edycji konferencji Manufacturing Summit. To dobra okazja, aby przybliżyć program wydarzenia, które przebiegnie pod hasłem “Gdzie bije serce produkcji?”

Konferencje organizowane pod auspicjami Logistyki Produkcji wyróżniają się szerokim spektrum tematów, poruszanych podczas całego dnia obrad. Dzięki temu łatwo jest nam przygotować wystąpienia i debaty, które okażą się interesujące dla dużego grona uczestników. Pozwala to także dać gościom wydarzenia spojrzenie na inne obszary niż te, którymi zajmują się w codziennej pracy, a tym samym znaleźć inspirację do wprowadzania zmian w swoich organizacjach.

Choć w polskich zakładach produkcyjnych już sporo się zmieniło, wciąż wiele procesów może zostać udoskonalonych. Aby uświadomić to gościom konferencji, Sebastian Matyniak z Brainstorm Group zaprezentuje case study dotyczące optymalizacji wszystkich obszarów działania fabryki z branży przetwórstwa rybnego. Z kolei Marek Merchel z IFS uświadomi zebranym, że zarządzania zapasami oparte o standard MRP zostały opracowane na początku lat 60 ubiegłego wieku. Warto zatem poznać zasady metod DDMRP (Demand Driven MRP)  IPR (Inventory Planning Replenishment) oraz korzyści biznesowe związane z ich zastosowaniem.

Nowoczesne fabryki nie mogą obejść się bez nowoczesnych technologii. Firmę Siemens poprosiliśmy o przedstawienie elementów, które decydują o przewadze konkurencyjnej przedsiębiorstw, stosujących się do założeń Przemysłu 4.0. Sławomir Kuźniak z BPSC pokaże kształt kręgosłupa informacyjnego, tworzonego w firmach produkcyjnych przez system ERP. Natomiast o roli chmury obliczeniowej w koncepcji Internetu Rzeczy mówić będzie firma Cloudity.

Będziemy jednak patrzeć także poza obszary działania wyznaczane granicami naszego zakładu. Doskonałym przykładem szerokiego myślenia o biznesie będzie działalność Polskiej Grupy Motoryzacyjnej. Jej dyrektor zarządzający, Bartosz Mielecki, opowie o powodach dla których grupa polskich producentów z branży Automotive postanowiła się zjednoczyć pod jednym szyldem i jakie korzyści czerpie z daleko idącej kooperacji.

Na koniec nie możemy oczywiście  zapomnieć o kwestii pracowników dla produkcji, pozostającej punktem zapalnym dla praktycznie wszystkich firm. Niezwykle interesująco zapowiada się wystąpienie Arkadiusz Wódarczyka z Flextronics International Poland. Jego prezentacja poświęcona będzie głównie pokazaniu narzędzi rozwojowych, zarządzaniu kompetencjami i ocenami efektów pracy pracowników obszaru produkcji z wykorzystaniem digitalizacji procesów HR. Bartosza Ruska poprosiliśmy z kolei o nieco bardziej “miękkie” spojrzenie na pracowników i kilka słów, poświęconych budowanie zespołów i zwiększaniu motywacji pracowników.

To jeszcze nie wszystko, co nasz czeka 6 listopada w Warszawie. Zapraszamy po więcej szczegółów na stronę konferencji – www.manufacturingsummit.pl. Zachęcamy do najszybszego wysyłania zgłoszeń, gdyż czasu do konferencji jest coraz mniej.

Poleć ten artykuł:

Polecamy