CO3 rozwija geofencing zgodnie z potrzebami klientów

CO3 rozwija geofencing zgodnie z potrzebami klientów

Dzięki ciągłej komunikacji z użytkownikami platformy, CO3 może na bieżąco nie tylko wprowadzać nowe, ale także rozwijać już dostępne funkcjonalności. Na podstawie analizy zleceń typu tour, w których wykorzystywany jest geofencing zostały wprowadzone zmiany gwarantujące szybsze i dokładniejsze wprowadzanie adresów załadunków i rozładunków.

Adres korespondencyjny przedsiębiorstw zlecających transport często nie jest tożsamy z umiejscowieniem doku załadunkowego – wynika z relacji klientów CO3 oraz realizujących zlecenia firm transportowych. W efekcie czas dojazdu szacowany na podstawie danych określających moment wjazdu do obszaru oznaczonego jako korona w usłudze geofencing może różnić się od rzeczywistego. Co więcej, w sytuacji, gdy realna lokalizacja zbytnio odbiega od tej automatycznie definiowanej na mapie, zdarza się, że przybycie pojazdu na miejsce nie zostaje prawidłowo rozpoznane przez system.

Wychodząc naprzeciw klientom i przewoźnikom doświadczającym tego typu trudności, funkcjonalność geofencingu w platformie CO3 została zmodyfikowana w taki sposób, by możliwe było ręczne skorygowanie lokalizacji. Na podstawie wskazanego adresu, interfejs wyświetla zlecającemu mapę wraz z możliwością ręcznego umiejscowienia pinezki określającej dokładny punkt załadunku / rozładunku. 

Dodatkowo, zmieniona korona geofencingu tworzona w formie koła standardowo ma promień 500 m, z możliwością dostosowania go do potrzeb poszczególnych zleceniodawców. 

Rozwiązanie przyspiesza proces podawania lokalizacji, zwiększając jednocześnie dokładność danych i eliminując problemy z niewłaściwym rozpoznaniem wzajemnej lokalizacji pojazdu i miejsca rozładunku lub załadunku.

Zarówno geofencing jak i inne funkcjonalności platformy można przetestować rejestrując bezpłatnie konto.

Poleć ten artykuł:

Polecamy