DHL Parcel z Konsumenckim Liderem Jakości 2020
DHL Parcel otrzymał złote godło w kategorii „firmy kurierskie” w badaniu Konsumencki Lider Jakości. W raporcie, który opiera się na wynikach badania, wskazano, że firma kojarzona jest z szybką dostawą, zaufaniem, zadowoleniem, miłą obsługą i dobrą ofertą.
Konsumencki Lider Jakości to ogólnopolski program, w którym o 100% wyników decydują konsumenci. To oni w toku badań, obdarzając zaufaniem konkretne marki i produkty decydują o przyznaniu złotego, srebrnego i brązowego godła Konsumencki Lider Jakości 2020. Za każdym z tych wyróżnień stoją rzeczywiste głosy klientów oraz ich zaufanie, dlatego są one wiarygodną gwarancją jakości, a także dodatkowym sygnałem dla rynku, że produkty, czy usługi nimi sygnowane są godne uwagi i zainteresowania.
Nie tylko identyfikowani są liderzy, ale gromadzona jest również wiedza na temat jakości wybranych produktów i usług. Dedykowany raport pozwala również poznać opinie decydujące dlaczego dane produkty wybierane są jako najlepsze, a także przekonać się jakie, skojarzenia marki budzą wśród klientów.
– Niezwykle cieszy nas fakt, że według raportu, opracowanego na podstawie badania, jesteśmy kojarzeni przez klientów z wartościami, które są dla nas szczególnie ważne: dobrą ofertą, szybką dostawą, zaufaniem, zadowoleniem, czy miłą obsługą. Z pewnością wśród istotnych przewag DHL Parcel kluczowe są: koncentracja na stosowaniu innowacyjnych rozwiązań, elastyczność w dostosowaniu procesów do oczekiwań klienta i doskonałe przygotowanie do obsługi dynamicznie rozwijającego się rynku e-commerce – Agnieszka Świerszcz, prezes zarządu DHL Parcel.
DHL Parcel oferuje wiele narzędzi, dzięki którym są one wygodne, bezpieczne oraz dostarczone na czas i we wskazane przez klienta miejsce. – To bardzo ważne elementy zarówno z perspektywy właściciela sklepu online, jak i finalnego odbiorcy przesyłki. Wyróżnienie Konsumencki Lider Jakości, jakim zostaliśmy uhonorowani, to dodatkowy impuls i wyzwanie, by w jeszcze większym stopniu odpowiadać na dynamicznie zmieniające się potrzeby rynku, a nawet je wyprzedzać – zapewnia Agnieszka Świerszcz.
(DHL Parcel)