Elita e-handlu ponownie spotka się w Krakowie
Od 25 do 27 marca w Krakowie na II Kongresie Dyrektorów E-commerce pojawią się najważniejsi przedstawiciele branży w Polsce i za granicą, w tym Euroflorist, organizacja E-commerce Europe, Merlin.pl, Nexterio, Brink Group, Leroy Merlin, Toys’r’us czy Empikfoto.pl
Kongres to dziesięć godzin merytorycznych prelekcji. Do wspólnej, branżowej dyskusji o polskim i zagranicznym e-handlu oraz szansach i barierach rynku europejskiego zaproszono kluczowych graczy rynku. Kongres organizowany jest z myślą o właścicielach, managerach e-commerce, dyrektorach sprzedaży firm prowadzących sprzedaż wielokanałową oraz członkach zarządu odpowiedzialnych za rozwój sprzedaży.
Swoją wiedzą i doświadczeniem zaproszeni eksperci będą dzielić się w trzech blokach tematycznych:
OMNICHANNEL COMMERCE
O prowadzeniu sprzedaży w wielu kanałach, nowych typach konkurencji i inspiracjach modelu biznesowego e-commerce w Polsce i zagranicą, opowie m.in. Jorij Abraham, E-commerce Europe, Grzegorz Wójcik, E-commerce Poland, a także Janine Nöthlichs, redaktor naczelna portalu e-commercefacts.com
WYZWANIA BRANŻOWE W E-COMMERCE
O tym, jakie wyzwania stawia branża e-commerce wyjaśni m.in. Hisham Shila, Brink Group, Andrzej Świderski, Euroflorist, a także Przemysław Porada, Leroy Merlin.
SPRZEDAŻ W MODELU B2B
O tym jak wdrażać platformy B2B, a także optymalizować biznes dzięki sprzedaży w modelu B2B opowiedzą między innymi Paweł Szymczyk oraz Jolanta Gałązka, szef Logistyki w firmie Tubądzin.
O najważniejszych trendach, które rządzą w branży e-commerce zaproszeni eksperci wraz z gośćmi będą mogli porozmawiać podczas sesji firside chat, warsztatów oraz w kuluarach otoczeni scenerią najpiękniejszego polskiego miasta.
Organizatorami wydarzenia jest Grupa Unity wraz z partnerami – Raben, Go.pl, Przelewy24 oraz patronami medialnymi. Pełna agenda konferencji oraz rejestracja dostępne są na: http://www.kongresecommerce.pl/.