FedEx głównym sponsorem UEFA Europa League
FedEx Corp. i UEFA podpisały umowę, w ramach której FedEx został głównym sponsorem UEFA Europa League. Trzyletnia współpraca rusza na początku sezonu 2015–2016 i potrwa do końca sezonu 2017–2018.
UEFA Europa League to jedna z największych imprez sportowych w Europie. Bierze w niej udział 192 drużyn z 54 europejskich krajów.
– UEFA Europa League to jedna z największych imprez sportowych w Europie. Stanowi doskonałą okazję do sponsoringu dla FedEx, które jest mocno zaangażowane w działalność w całej Europie — powiedział Andrew Self, wiceprezes ds. marketingu i komunikacji FedEx Express. – UEFA Europa League to elitarne zawody nawiązujące do tradycji piłki nożnej, pokazujące prawdziwą pasję milionów kibiców w całej Europie. W rozgrywkach biorą udział zarówno sławne na całym świecie drużyny, jak i te znane tylko lokalnie. To dla nas wspaniała okazja do potwierdzenia zaangażowania naszych pracowników w działalność FedEx na rynkach w całym regionie.
Pasja, inspiracja i wyniki stanowią kluczowe obszary działań marketingowych FedEx. Przekaz zostanie wzmocniony przez widoczność logo firmy na tablicach reklamowych wokół boiska, na stadionach i na konferencjach prasowych. Sponsoring obejmuje również kanały cyfrowe UEFA na platformach stacjonarnych i mobilnych. FedEx dostarczy także puchar na mecze finałowe Ligi Europy, gdzie zostanie on wręczony delegatowi UEFA przed dotarciem na boisko.
Sponsoring UEFA Europa League wpisuje się w bogatą historię wspierania imprez sportowych przez firmę FedEx, m.in. ATP World Tour, turnieju Ryder Cup, PGA TOUR i NFL.
FedEx Corp. świadczy klientom indywidualnym i przedsiębiorstwom z całego świata szeroką gamę usług transportowych i biznesowych oraz usług związanych z handlem elektronicznym. Osiąga roczne przychody w wysokości 47 mld USD i oferuje zintegrowane usługi biznesowe za pośrednictwem firm, które wspólnie konkurują i są wspólnie zarządzane pod renomowaną marką FedEx.