FrameLOGIC i TimoCom łączą siły dla wygody klientów

FrameLOGIC i TimoCom łączą siły dla wygody klientów

Klienci firmy FrameLOGIC sp. z o.o., którzy posiadają dostęp do oprogramowania TimoCom, mogą monitorować pozycje swoich pojazdów w TC eMap®. Jeden z najbardziej znanych polskich dostawców telematycznych od kilku tygodni współpracuje z niemiecką spółką.

Wrocławska firma od ponad dekady wspiera przedsiębiorstwa z różnych branż. FrameLOGIC posiada obecnie najdokładniejszy na rynku europejskim moduł kontroli paliwa Fuel Control (do 1,5% wielkości zbiornika w warunkach drogowych). Dzięki temu właściciele kilkunastu tysięcy pojazdów, które są obecnie objęte rozwiązaniem FrameLogic, notują wymierne korzyści w postaci znacznych oszczędności.

Zintegrowanie systemu FrameLogic z oprogramowaniem TimoCom to przykład na to, iż możliwe jest skuteczne połączenie dwóch uzupełniających się wzajemnie usług. To z kolei pozwala użytkownikom narzędzi na prostsze i wydajniejsze zarządzanie. Aby przewoźnik mógł monitorować pozycję swoich pojazdów, wyposażonych w system FrameLOGIC, wystarczy, że wpisze w TC eMap® swój login i hasło. Co więcej, widok na bieżącą pozycję ciężarówek może, w prosty sposób, udostępnić nadawcom towarów. Dzięki temu będą mogli oni bezproblemowo lokalizować swoje ładunki, a czasochłonne połączenia telefoniczne z usługodawcą transportowym przestaną być konieczne.

Jako pierwsi integracją pojazdów zainteresowali się – co naturalne – klienci, którzy aktywnie korzystali z usług TimoCom. – Jednak w miarę rozprzestrzeniania się komunikatu o naszej współpracy, widzimy coraz większe zainteresowanie i coraz wyższą ilość zapytań o usługę – mówi Tomasz Klimasiewicz – Key Account Manager FrameLOGIC. Obecnie z TC eMap® zintegrowanych jest już kilkanaście tysięcy pojazdów. Program pozwala na znaczne zwiększenie transparentności przewozów, a co za tym idzie ich bezpieczeństwa.

O skuteczności oprogramowania TimoCom: giełdy TC Truck&Cargo®, platformy przetargowej TC eBid® oraz nowego TC eMap® można przekonać się podczas bezpłatnego 4-tygodniowego testu. Jest to czas, który pozwala przedsiębiorstwom dokonać swoistego przeglądu rynku. Aby zmaksymalizować skuteczność narzędzi, należy jak najszybciej rozpocząć aktywne poszukiwanie ofert oraz ogłaszanie swoich ładunków, czy też pustych przestrzeni ładunkowych.

Poleć ten artykuł:

Polecamy