Goodman dla e-commerce

Grupa Goodman dostarczy ponad 1,5 mln m2 dla klientów z sektora e-commerce w Europie. Właśnie podpisano umowę na budowę centrum logistycznego o powierzchni 130 000 m2 dla Zalando w Niemczech.

Od czasu wybudowania pierwszego centrum logistycznego e-commerce dla Amazon w Lipsku, w Niemczech, wiodący ekspert w dziedzinie nieruchomości przemysłowych ugruntował swoją pozycję najbardziej aktywnego i doświadczonego właściciela, dewelopera i zarządzającego powierzchnią logistyczną dla branży handlu internetowego w Europie.

 

Elastyczne podejście do potrzeb klientów oraz bogate doświadczenie zdobyte przy realizacji projektów dla branży e-commerce pozwalają Goodmanowi sprostać rosnącym potrzebom sektora i realizować nawet najbardziej kompleksowe projekty w krótkim czasie. Jest to możliwe dzięki przewidywaniu potrzeb klientów w oparciu o szeroką wiedzę techniczną oraz kapitał pozwalający finansować nowe inwestycje z własnych środków. Wszystko to znacząco wpływa na skrócenie procesu inwestycyjnego od jego rozpoczęcia po przekazanie obiektu klientowi.

 

– Nieruchomości logistyczne stały się kluczowym czynnikiem rozwoju branży e-commerce, mającym olbrzymi wpływ na poziom obsługi klienta, realizowane marże oraz konkurencyjność – mówi Philippe van der Beken, Goodman Managing Director na Europę kontynentalną. – Klienci z sektora e-commerce wymagają różnego rodzaju budynków i rozwiązań, aby zapewnić właściwą obsługę ich zróżnicowanej działalności. Nasz sukces opiera się na zrozumieniu ich potrzeb i bogatym doświadczeniu w dostarczaniu obiektów na czas, dzięki czemu nasi klienci mogą z powodzeniem realizować swoją strategię.

 

W 2015 r. Goodman oddał do użytku 140 000 m2 powierzchni logistycznej dla takich firm e-commerce jak Cdiscount we Francji, Home24 i eBay w Niemczech oraz Alza.sk na Słowacji.

 

Od 2006 roku Goodman dostarczył rozwiązania dla szerokiego grona klientów e-commerce w Czechach, Francji, Niemczech, Polsce, Wielkiej Brytanii i na Słowacji.

Poleć ten artykuł:

Polecamy