Iveco Poland integruje swój wizerunek

Iveco Poland integruje swój wizerunek

Iveco wdrożyło jeden, rozbudowany system umożliwiającego każdemu z 25 dealerów zarządzanie swoją własną witryną, wykonane przez agencję interaktywną Migomedia.

Każdy pośrednik z sieci dealerskiej posiada w ramach rodzimej domeny, własną, odrębną stronę z unikalnym adresem, którą może samodzielnie uzupełniać i zmieniać. Jednocześnie, katalog produktów wspólny dla całej sieci, może być dopasowywany pod indywidualną ofertę każdego dealera. Tym samym marka zintegrowała swój wizerunek pod względem wizualnym, a także usprawniła komunikację z Klientami.

– Każdy dealer posiada swój kanał aktualności, przez co Klienci dowiadują się o nowych ofertach czy promocjach bezpośrednio od swojego pośrednika. Na stronie poszczególnych dealerów umieszczony jest również formularz rejestracji w celu dopisania się na newsletter oferowany przez konkretny punkt sprzedaży, jak i całą grupę Iveco Poland. Klient ma zatem możliwość znalezienia się w dedykowanej grupie adresatów, otrzymując informacje także od tego punktu, który go obsługuje – wskazuje Michał Hryniszyn z agencji interaktywnej Migomedia.

Klienci mogą w łatwy sposób znaleźć pośrednika najbliżej swojego miejsca zamieszkania, dzięki integracji serwisu z mapą Google. Poza miejscami sprzedaży mapa pokaże również użytkownikowi punkty serwisowe, wraz ze wskazaniem gabarytów oferowanych pojazdów według skali lekkie, średnie, ciężkie. Szeroki katalog nowych oraz używanych produktów wyposażony jest w wyszukiwarkę i formularz zapytania ofertowego. Co więcej, jest on połączony z konfiguratorem, dzięki któremu można wybrać parametry poszukiwanego samochodu. Wybierając spośród czterech modeli, opcja „Znajdź swój pojazd” pozwala na szybkie wyszukanie auta dopasowanego do oczekiwań.

Poleć ten artykuł:

Polecamy