MediaMarktSaturn Polska stawia na omnichannel

MediaMarktSaturn Polska stawia na omnichannel

MediaMarktSaturn w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie w dystrybucji wielokanałowej uruchomił drugie centrum dystrybucyjne na terenie Polski. Nowoczesna powierzchnia magazynowa będzie kluczowym ogniwem łańcucha dystrybucji elektroniki użytkowej.

Inwestycja jest ważnym elementem strategii rozwoju biznesu MediaMarktSaturn na polskim rynku. Nowe centrum dystrybucyjne sieci zostało ulokowane w okolicy Warszawy i będzie obsługiwało zarówno zamówienia online, jak i zaopatrzenie sklepów stacjonarnych.

– Uruchomienie kolejnego nowoczesnego centrum dystrybucyjnego jest ważnym elementem realizacji naszej strategii omnichannel. Nieustannie pracujemy nad nowymi rozwiązaniami, które zapewnią jak najlepsze doświadczenia zakupowe naszym klientom. Szybkie i bezpieczne dostawy są jednym z niezwykle istotnych czynników, wpływających na ich satysfakcję. Dotyczy to zarówno odbiorów produktów w sklepie, dostaw do domu (również tego samego dnia), jak też dostaw do paczkomatów czy punktów odbioru – mówi Alpay Güner, CEO MediaMarktSaturn Polska. Docelowo, w miarę rozwoju, planujemy kolejne inwestycje w powierzchnie magazynowe.

Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom logistycznym oraz udoskonaleniu procesów dystrybucji skrócony zostanie czas przesyłek do sklepów oraz klientów sieci MediaMarkt. Dodatkową korzyścią ma być optymalizacja kosztów łańcucha dostaw.

Pierwsze centrum dystrybucji MediaMarktSaturn Polska działa już w podwarszawskim Piasecznie. Obecnie obydwa magazyny będą równolegle prowadziły obsługę zamówień i zaopatrzenia sieci MediaMarkt.

(MediaMarkt)

Poleć ten artykuł:

Polecamy