Nowa identyfikacja marki TNT
TNT, jedna z największych firm kurierskich świata, wprowadza nową identyfikację marki, podkreślając rolę pracowników i unikatową europejską sieć połączeń drogowych.
Nowe hasło „The People Network” odzwierciedla kulturę i misję firmy, która stawia na rozwijanie silnych relacji z klientami. Motto podkreśla, że TNT to sieć zaangażowanych ludzi, którzy pomagają klientom rozwijać biznes. Firma startuje z kampanią w ośmiu europejskich krajach i specjalną ofertą w 26 krajach. Kampania jest częścią strategii „Outlook”, pozycjonując TNT jako partnera małych i średnich przedsiębiorstw.
W ciągu ostatnich 70 lat TNT zbudował największą w Europie sieć połączeń drogowych i lotniczych dla paczek i frachtu. „Mamy jasną strategię, skupiamy się na naszych największych atutach: ludziach, ich podejściu do obsługi klientów, i naszej unikalnej sieci. Klienci to nie kody kreskowe, a my nie jesteśmy robotami. Indywidualne podejście i czas, który poświęcamy by zrozumieć czego naprawdę potrzebują firmy, odróżniają nas od innych” – mówi Tex Gunning, dyrektor zarządzający TNT.
Inwestycja w markę TNT odzwierciedla strategię firmy – oferowanie świetnych jakościowo usług i rozwijanie sieci w Europie. Dlatego w najbliższych miesiącach wprowadzane będą nowe inicjatywy dla sektora MSP. Do 5 grudnia każda firma, która dotychczas (lub przez ostatnie pół roku) nie korzystała z serwisu TNT, może przesłać do jednego z europejskich miast przesyłkę drogową do 100 kg. TNT nie pobierze z tego tytułu żadnej należności. Platformą programu jest strona www.tnt.com.pl.