Nowa szefowa marketingu i komunikacji w polskim oddziale Dachser
Z początkiem września 2024 r. do zespołu operatora logistycznego Dachser w Polsce dołączyła Katarzyna Augustyniak. Jako Kierownik ds. Marketingu i Komunikacji pokieruje zespołem odpowiedzialnym za działania promujące markę i komunikację.
Katarzyna Augustyniak ma ponad 20-letnie doświadczenie w marketingu B2B i B2C oraz umiejętności w budowaniu efektywnej współpracy między marketingiem a sprzedażą, zdobywane na wcześniej zajmowanych stanowiskach. Do Dachser dołączyła bezpośrednio z firmy Printor Electronic Manufacturing, gdzie jako Kierownik ds. Marketingu i Wsparcia Sprzedaży była odpowiedzialna między innymi za opracowanie i wdrożenie skutecznej strategii firmy łączącej potrzeby działów marketingu oraz sprzedaży.
– Cieszymy się, że do zespołu Dachser dołączyła manager z tak bogatym doświadczeniem w sektorze B2B. Jestem przekonany, że Katarzyna Augustyniak będzie silnym wsparciem naszej komunikacji z rynkiem i wniesie do organizacji kompetencje, które pozwolą skuteczniej wykorzystać nasz potencjał i wzmocnić przewagę konkurencyjną – mówi Jarosław Witkowski, Prezes Zarządu DACHSER Polska.
Bogate doświadczenie w B2B
Katarzyna Augustyniak swoje doświadczenie zawodowe zdobywała jako Specjalista ds. Promocji w administracji publicznej i sieci drogeryjnej Rossmann SDP. Następnie, już na stanowisku Menadżera ds. Marketingu w Mikomax Smart Office, nie tylko prowadziła komunikację firmy i produktów, ale również z sukcesem współrealizowała proces rebrandingu marki. W kolejnych etapach kariery zawodowej pracowała w firmach Soligrano oraz Budvar Centrum, gdzie odpowiadała za marketing B2B. Jest absolwentką Wyższej Szkoły Informatyki w Łodzi oraz studiów na kierunku „Marketing i Zarządzanie” na Uniwersytecie Łódzkim.