Nowe Goodyeary TreadMax linii KMAX i FUELMAX

Nowe Goodyeary TreadMax linii KMAX i FUELMAX

Najnowsze opony Goodyear do pojazdów ciężarowych są dostępne w dziesięciu bieżnikowalnych rozmiarach.

Goodyear wprowadza nowe propozycje do oferty opon bieżnikowanych na gorąco TreadMax. Najnowsze pozycje to wersje TreadMax opon KMAX oraz nowe rozmiary wersji bieżnikowalnej opony FUELMAX. Pierwsza z nich oferuje wydłużone przebiegi oraz dobre parametry trakcyjne przez cały rok, natomiast w drugiej główny nacisk położono na ograniczenie oporów toczenia, bez kompromisów w zakresie przebiegów, hamowania na mokrej nawierzchni oraz innych ważnych parametrów.

 

Nowością jest opona TreadMax KMAX D na oś napędową, w rozmiarze 295/80R22.5 oraz TreadMax KMAX T do naczep, w rozmiarze 385/55R22.5. W linii efektywnych paliwowo opon do oferty wprowadzono oponę TreadMax FUELMAX D na oś napędową, w rozmiarze 295/80R22.5 oraz oponę do naczep TreadMax FUELMAX T w rozmiarach 385/65R22.5 i 435/50R19.5 (w Polsce dostępne od czerwca br.).

 

Wprowadzając nowe rozmiary, Goodyear konsekwentnie rozszerza ofertę opon bieżnikowanych na gorąco, dostosowując ją do asortymentu opon nowych. Dzięki temu floty zyskują możliwość zwielokrotnienia żywotności nabywanych produktów, przy zachowaniu jakości zbliżonej do opon nowych. Pełen asortyment bieżnikowanych opon TreadMax KMAX i FUELMAX obejmuje teraz 10 rozmiarów (nowe rozmiary wyróżniono pogrubioną czcionką): TreadMax KMAX D w rozmiarach 315/80R22.5, 315/70R22.5, 295/80R22.5, TreadMax T w rozmiarach 385/55R22.5 i 385/65R22.5, TreadMax FUELMAX D w rozmiarach 315/80R22.5, 315/70R22.5 i 295/80R22.5 oraz TreadMax FUELMAX T w rozmiarach 385/55R22.5, 385/65R22.5 i 435/50R19.5.

 

Do produkcji wysokiej jakości opon bieżnikowanych na gorąco TreadMax Goodyear wykorzystuje te same wzory bieżnika i materiały, jakie stosuje przy tworzeniu odpowiadających im opon nowych. W procesie wykorzystywane są wyłącznie karkasy najnowszej generacji z serii KMAX i FUELMAX oraz Goodyear LH II i RH II. Oznacza to, że osiągi bieżnikowanych opon są zbliżone do parametrów nowego ogumienia. Operatorzy flot mogą bieżnikować zużyte opony LH II i RH II jako TreadMax KMAX i TreadMax FUELMAX, a tym samym obniżać opór toczenia i zwiększać przebiegi.

 

Oferta Goodyear Dunlop Europe obejmuje ponad 400 różnych typów opon do pojazdów użytkowych, autobusów i autokarów w ponad 55 rozmiarach. Wielu wiodących w świecie producentów pojazdów użytkowych montuje opony Goodyear jako wyposażenie oryginalne. Są wśród nich: DAF, Iveco, MAN, Mercedes-Benz, Renault Trucks, Scania i Volvo. Goodyear jest także dostawcą opon dla wszystkich największych producentów naczep. Dzięki ofercie Fleet First, w skład której wchodzą usługi TruckForce, ServiceLine24h, pomoc drogowa, system internetowego zarządzania FleetOnlineSolutions oraz technologia Goodyear Retread, Goodyear może zaproponować jeden z najszerszych w branży zakresów usług dedykowanych.

 

Goodyear jest jednym z największych producentów opon na świecie, z centralą w Akron, w stanie Ohio, USA. Firma wytwarza opony, wyroby gumowe oraz środki chemiczne w ponad 50 zakładach w 22 krajach. Swoją działalność prowadzi w większości krajów świata. Dwa ośrodki innowacji – w Akron w stanie Ohio i Colmar-Berg w Luksemburgu rozwijają najnowocześniejsze produkty i usługi, które wyznaczają branżowe standardy w dziedzinie technologii i parametrów. Goodyear zatrudnia ok. 69 000 pracowników. W Polsce firma oferuje opony takich marek, jak: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica. Jest także głównym akcjonariuszem Firmy Oponiarskiej Dębica S.A.

Poleć ten artykuł:

Polecamy