Nowy gracz na polskim rynku logistyki dla e-commerce

Nowy gracz na polskim rynku logistyki dla e-commerce

Radial, firma specjalizująca się w obsłudze technologiczno-operacyjnej handlu wielokanałowego e-commerce, otworzył we wrześniu nowe centrum logistyczne w Polsce, rozpoczynając tym samym działalność operacyjną w naszym kraju. Na swoją siedzibę i centrum magazynowe Radial wybrał Park MLP II Pruszków. Tutaj firma obsługuje klientów, przygotowując zamówienia online i realizując ich dostawy na terenie Polski oraz do około 50 innych krajów na świecie.

Radial, należący do grupy bpost, to zaawansowany technologicznie operator logistyczny oferujący szeroki zakres usług w całym łańcuchu logistycznym e-commerce. Dzięki systemowym rozwiązaniom technicznym dla omnichannel, łączy sprzedawców i klientów poprzez wysokojakościowe usługi fulfillment oraz różnorodne opcje dostaw. Firma rozpoczęła działalność w Polsce w kwietniu tego roku, a operacyjnie magazyn centralny spółki Radial Poland ruszył z początkiem września. Wcześniej operator przejął firmę Landmark Global działającą na polskim rynku od kilku lat.

– Radial zapewnia swoim klientom nie tylko pełną obsługę logistyczną ich sieci e-commerce w zakresie fulfillmentu oraz zarządzania dostawami, ale wspiera ich także w konkurowaniu i wchodzeniu na nowe rynki e-handlu. Dla firm, które planują ekspansję na rynkach zagranicznych, może być to nowa droga do realizacji tego celu, gdyż nasze systemy pozwalają przy jednej integracji na łatwy i szybki dostęp do usług w kolejnych centrach Radial zlokalizowanych w innych częściach świata. Dostarczamy pełną obsługę fulfillmentową transportu, w tym również wysoce wydajną obsługę zwrotów, zapewniając szybką gotowość towarów do ponownej sprzedaży – mówi Tomasz Okowiak, Site Director i jednocześnie członek zarządu Radial Poland.
Operator świadczy usługi fulfillment tj. pełną obsługę logistyczną e-handlu w zakresie realizacji dostaw B2C i B2B, zarządzania zamówieniami w omnichannel dzięki własnemu rozwiązaniu systemowemu ROM (Radial Order Management), a także obsługi klienta i płatności oraz ochrony przed oszustwami w internecie na kilku rynkach światowych. Do grona klientów firmy należy ponad 200 czołowych marek handlowych na świecie, głównie z branż: health&care, fashion, elektroniki, akcesoriów i biżuterii.
Radial Poland swoją siedzibę i magazyn centralny o pow. 9,3 tys. mkw. posiada w Pruszkowie. Operacyjnie, polski magazyn pod szyldem Radial rozpoczął działalność we wrześniu 2020 r., stąd przygotowuje obecnie zamówienia online swoich klientów, dostawy B2C i B2B do kilkudziesięciu państw na świecie. Bliska odległość od Warszawy i tylko kilka minut od głównych węzłów komunikacyjnych, bliskość międzynarodowego lotniska Chopina i sieci autostrad (A2, S2, S8) a także głównych magazynów największych firm kurierskich, umożliwia szybką i wysokiej jakości realizację dostaw.

– Korzystamy z międzynarodowego doświadczenia i wewnętrznego transferu know-how grupy bpost na całym świecie. Oferujemy pełną gamę usług fulfillment włącznie z różnorodnymi usługami VAS, takimi jak chociażby projektowanie opakowań dla e-com czy druk cyfrowy i offsetowy. Nasi klienci mają dostęp do wiodącej na świecie technologii zarządzania zamówieniami dla omnichannel w ramach Radial Order Management, a być może w niedalekiej przyszłości także do technologii płatności oraz inteligentnej ochrony przed oszustwami – wymienia Mariusz Możdżyński, Sales Director CEE w Radial.

Firma posiada niemalże 30-letnie międzynarodowe doświadczenie w technologiach i usługach związanych z siecią internetową oraz w zakresie usług fulfillment. Radial ma obecnie 26 centrów fulfillment, 9 centrów obsługi klienta i kolejnych kilka biur korporacyjnych, które znajdują się m.in. w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Polsce, Holandii, Włoszech, USA oraz Kanadzie.

(Radial)

Poleć ten artykuł:

Polecamy