Polacy z nagrodami w konkursie „Papparazzi” o nowym Volvo FM

Polacy z nagrodami w konkursie „Papparazzi” o nowym Volvo FM

Konkurs „Papparazzi”, przedpremierowy drogowy pokaz Volvo FM, zaangażował w 18 krajach Europy wielu fotografów-amatorów, którzy śledzili drogę nowego pojazdu, aby włączyć się w kampanię swoim zdjęciem. Wśród nagrodzonych są Polacy.

W Polsce nagrodę za najlepsze zdjęcie – Volvo FM w tunelu  – otrzymał Paweł Sawicz. Jury konkursu przyznało także nagrodę dodatkową za „Najbardziej ekstremalne zdjęcie”. Przypadła ona w udziale polskiemu zespołowi paparazzi w składzie Marcin Pretko oraz Artur Kamiński, którzy uwiecznili ciężarówkę jadącą po zaśnieżonych drogach.

Przypomnijmy, 4 marca dwa pojazdy Volvo FM ruszyły na trasę po Europie, obejmującą 18 krajów. Volvo Trucks zachęcało tych, którzy zauważyli nowe Volvo FM na drodze do fotografowania i umieszczania zdjęć samochodu ciężarowego na specjalnej stronie internetowej utworzonej przez Volvo Trucks, a zachętą była atrakcyjna nagroda – wyjazd do Szwecji na jazdy testowe nowym Volvo FM dla posiadacza pierwszego zdjęcia i najlepszego zdjęcia z każdego z krajów.

Okazało się, że chociaż konkurs nie trwał długo, bo tylko dwa tygodnie, to cieszył się dużym zainteresowaniem fanów pojazdów ciężarowych. Jak podają przedstawiciele Volvo Trucks, ponad 470 tysięcy osób śledziło zmagania konkursowe w Internecie. A najszybsi motoryzacyjni papparazzi wypatrzyli i uwiecznili nowe Volvo FM. Efekty ich starań można zobaczyć na stronie www.volvotrucks.com/paparazzi.

Źródło: Volvo Trucks

Poleć ten artykuł:

Polecamy