Praca szuka przewoźnika

Kilkanaście film produkcyjno-handlowych czekających na przewoźników oraz bogaty program merytoryczny. Tak w największym skrócie będzie wyglądał Kongres Transportowy – 22. października w Warszawie.

Anwil, Bakalland, Ciech, Classen, Delecta, Europapier, Jura Skałka, Knauf, MFO, NowaElektro, NPA Skawina, Oleofarm, Oriflame, Polska Woda, Solaris Bus&Coach, Storaenso, Walstead, Żabka Polska – menedżerowie tych firm potwierdzili udział w Sesji Handlowej na Kongresie Transportowym. W jej trakcie będą oni czekali na przewoźników chcących nawiązać współpracę. 

Rozmowy handlowe to nie wszystko. Warto wybrać się na Kongres Transportowy od samego rana, bowiem organizatorzy przewidzieli wiele atrakcji. Zgodnie z regułami filmów Alfreda Hitchcocka napięcie będzie rosło. Pierwszą część spotkania poświęcimy m.in. dywagacjom na temat sensu założenia firmy transportowej w Niemczech, sposobom działania przewoźników we Francji a także metodą na odwołanie od kar nakładanych przez ITD. Nie zabraknie case study zarządzania firmami transportowymi: bardziej typowym – Gemini Transport i zupełnie nietypowym – PKS Gdańsk-Oliwa.

W drugiej części do głosu dojdą nadawcy transportu, którzy doradzą jak firma transportowa powinna się przygotować do przetargu (Marcin Chybiak z Walstead) i jakich błędów nie należy popełniać we współpracy z klientem (przedstawiciel Oriflame). Z kolei Mateusz Boruta z ECR Polska opowie, że problemom z brakiem kierowców można przeciwdziałać zmieniając strategię wewnątrz firmy i nie potrzeba do tego wielkich inwestycji.

To tylko przedsmak kolejnych emocji. Około godziny 14 porozmawiamy na temat relacji między nadawcami, spedytorami a przewoźnikami. Okazuje się, że to trójkąt iście bermudzki. Efektem debaty oraz wcześniejszych rozmów, ankiet będzie stworzenie „Kodeksu dobrych zachowań w łańcuchu dostaw”, do którego swoje opinie mogą a nawet powinni dołożyć uczestnicy Kongresu.

Chwilę oddechu warto zaczerpnąć podczas lunchu, bo potem rozpocznie się część nazwana „Transport na ostro”. Eksperci opowiedzą bez cenzury o „idealnych” dla przewoźników przepisach tworzonych przez polski i unijny rząd i spróbują znaleźć sposoby, jak mogą je stosować firmy transportowe. No, chyba że wszyscy dojdą do wniosku: to niemożliwe! I na deser wspomniana na wstępie Sesja Handlowa, czyli rozmowy biznesowe przewoźników z nadawcami transportu.

Jakby tego było mało, dyżury ekspertów, nowości produktowe na rynku transportu, miejsce na rozmowy biznesowe. Kongres Transportowy odbędzie się 22 października w Warszawie. Zgłoszenia na https://www.kongrestransportowy.pl/

Poleć ten artykuł:

Polecamy