Prologis po raz kolejny najsilniejszą marką w Europie

Prologis po raz kolejny najsilniejszą marką w Europie

Jakość działań inwestycyjnych, uwaga poświęcana klientom oraz rozwiązania skoncentrowane na ESG (Environment, Social, Governance) dewelopera nieruchomości logistycznych – firmy Prologis zyskały uznanie na rynku nieruchomości. 28 maja 2020 roku już po raz kolejny Prologis otrzymał tytuł najsilniejszej marki nieruchomości logistycznych w Europie, który został przyznany przez European Real Estate Brand Institute (REB Institute) z siedzibą w Niemczech.

Prologis wyróżniono także jako najsilniejszą markę na rynku nieruchomości logistycznych w dwóch kategoriach regionalnych – kraje Beneluksu oraz Europa Środkowo-Wschodnia.

– Budując wizerunek Prologis w regionie, konsekwentnie skupiamy się na obszarach, które wyróżniają i definiują naszą markę. W strategii stawiamy na spójnie realizowany przekaz oparty na emocjach i fundamentalnych wartościach. Dzięki temu marka Prologis jest autentyczna, a przy tym rozpoznawalna. Cieszymy się, że nasi regionalni partnerzy to zauważają i uznają naszą markę za godną zaufania. To daje nam motywację do dalszych działań na rzecz budowy silnej, a przy tym wyróżniającej się na rynku marki – powiedziała Marta Tęsiorowska, VP, Head of Marketing & Communications Europe.

Oceny są wynikiem przeprowadzanej corocznie przez REB Institute analizy ponad 1000 marek na rynku nieruchomości logistycznych w Europie.

– To wyróżnienie dowodzi, że troska o klientów – zarówno tych wewnętrznych, jak i zewnętrznych – ma kluczowe znaczenie dla budowy wiodącej marki o silnej pozycji. Naszą strategię opieramy na tworzeniu trwałych relacji z partnerami i pracownikami dzięki wspólnemu dialogowi i wzajemnemu zrozumieniu. I nie są to tylko slogany. Koncentrując się właśnie na tych podstawowych wartościach, oferujemy zrównoważone i innowacyjne rozwiązania zaprojektowane w oparciu o wewnętrzne systemy i gromadzone dane – podkreślił Ben Bannatyne, prezes Prologis na Europę.

Real Estate Brand Value Study to wielopoziomowa analiza wartości marki, która jest największym tego rodzaju badaniem empirycznym obejmującym europejską branżę nieruchomości. Na jego podstawie powstaje lista 100 najlepszych marek wśród deweloperów, inwestorów, pośredników na rynku nieruchomości oraz dostawców zintegrowanych usług zarządzania nieruchomościami. W ramach corocznego badania analizowane są postępy w zakresie kluczowych wskaźników efektywności oraz mierzone pozycjonowanie najważniejszych firm z branży nieruchomości w Europie.

(Prologis)

Poleć ten artykuł:

Polecamy