QAD z nową identyfikacją wizualną marki

QAD z nową identyfikacją wizualną marki

Firma QAD Inc., wiodący dostawca rozwiązań informatycznych nowej generacji w zakresie produkcji i łańcucha dostaw w chmurze obliczeniowej (SaaS), wprowadza na rynek nową identyfikację wizualną swojej marki.

QAD wprowadza nową identyfikację wizualną marki, aby podkreślić swoją wizję tworzenia adaptacyjnych przedsiębiorstw produkcyjnych i ideę rozwoju w oparciu o cyfryzację procesów biznesowych. Nowa wizualizacja marki łączy rosnącą gamę produktów QAD i podkreśla ich pozycję na rynku rozwiązań chmurowych (Software as a Service – SaaS).

Marka to coś więcej niż tylko logo. Jest to znak rozpoznawczy, który pokazuje energię i wizję firmy. Od czasu ostatniej zmiany wizualizacji marki QAD w 1995 roku wiele się zmieniło. Nowa identyfikacja wizualna łączy nową wizję firmy w zakresie tworzenia przedsiębiorstw adaptacyjnych z ostatnimi przejęciami kilku firm informatycznych oraz rozwojem rozwiązań SaaS wspierających producentów i łańcuchy dostaw.

„Cieszymy się, że możemy zaprezentować nowy wizerunek marki QAD, ponieważ dokonujemy bezprecedensowych inwestycji w technologie, nabywamy najlepsze w swojej klasie rozwiązania i budujemy najbardziej utalentowany zespół w branży” — powiedział Dyrektor Generalny QAD, Anton Chilton. „Podczas, gdy zmieniamy nasz wygląd, nasza misja i wartości nigdy się nie zmienią”.

Sukces przedsiębiorstwa adaptacyjnego osiąga się poprzez dostosowanie działań ludzi, odpowiednich procesów i systemów wspierających w całym łańcuchu dostaw, od surowców po wyroby gotowe. Nowa marka QAD jest też wyraźnym potwierdzeniem faktu ostatnich istotnych akwizycji firm Redzone oraz Livejourney i postępów poczynionych w ten sposób we wspieraniu ludzi i procesów dzięki QAD Redzone Connected Workforce – rozwiązaniu nr 1 wśród platform współpracy pracowników oraz QAD Process Intelligence – zastosowaniu sztucznej inteligencji do optymalizacji realizacji procesów.

„Budujemy najlepszą wersję QAD, łącząc nasze dotychczasowe sukcesy i nowe możliwości”, powiedział Carter Lloyds, Dyrektor ds. Marketingu QAD. „Odświeżona marka jest napędzana naszą pasją pomagania naszym klientom w pokonywaniu wyzwań związanych z produkcją i łańcuchem dostaw jutra. Nadszedł czas, abyśmy się ponownie przedstawili”.

Nowa tożsamość QAD reprezentuje dwa kluczowe obszary działalności – produkcję i łańcuch dostaw – które łączą się w idealnej harmonii w stanie równowagi i symetrii. Nowa paleta kolorów inspirowana jest trzema surowcami używanymi do produkcji: tlenkiem kobaltu, który jest używany do tworzenia niebieskich emalii oraz barwienia szkliw ceramicznych i szkła; cynobrem, jasnoczerwoną rudą stosowaną w pigmentach i barwnikach przemysłowych, z których można również ekstrahować rtęć; oraz kadmu pozyskiwanego z rudy cynku, metalu wykorzystywanego do produkcji baterii, który w związkach z siarką występuje w postaci pomarańczowego minerału.

„Produkcja i łańcuch dostaw to elementy w obszarach, w których pomagamy budować przewagę konkurencyjną naszym Klientom. Zmiana w zakresie wizerunku QAD jest doskonałym potwierdzeniem i uzupełnieniem merytorycznie mocnej oferty QAD dla producentów.”, stwierdził Piotr Rojek, Prezes DSR S.A. wyłącznego przedstawiciela QAD w Polsce.

*******************

QAD Inc. jest wiodącym dostawcą rozwiązań informatycznych nowej generacji w zakresie produkcji i łańcucha dostaw w chmurze obliczeniowej. Aby odnieść sukces w burzliwym świecie, w obliczu zakłóceń w dostawach i wahań popytu, producenci i łańcuchy dostaw muszą szybko reagować na zmiany i elastycznie optymalizować procesy w celu efektywnej obsługi klienta. QAD dostarcza oprogramowanie umożliwiające przedsiębiorstwom produkcyjnym szybką adaptację. Założona w Santa Barbara w Kalifornii firma QAD ma klientów w 84 krajach na całym świecie. Tysiące firm wdrożyło rozwiązania QAD dla przedsiębiorstw, w tym planowanie zasobów przedsiębiorstwa (ERP), handel cyfrowy (DC), zarządzanie relacjami z dostawcami (SRM), cyfrowe planowanie łańcucha dostaw (DSCP), globalną realizację handlu i transportu (GTTE) oraz korporacyjny system zarządzania jakością (EQMS). „QAD” jest zarejestrowanym znakiem towarowym firmy QAD.

DSR jest dostawcą rozwiązań IT, zwiększających efektywność działania przedsiębiorstw z sektora produkcyjnego. Firma świadczy również usługi doradcze i szkoleniowe, niezbędne do obsługi aplikacji biznesowych DSR 4FACTORY oraz oferuje kompleksowe wsparcie i opiekę w zakresie ich utrzymania i rozbudowy. Oprogramowanie i usługi z portfolio DSR 4FACTORY, są stale rozwijane i dopasowywane do potrzeb przedsiębiorstw produkcyjnych, w celu poprawy ich produktywności oraz zwiększenia konkurencyjności. DSR to obecnie jedno z największych centrów kompetencyjnych dla firm produkcyjnych w Polsce (ponad 80. doświadczonych ekspertów: konsultantów, kierowników projektów, analityków i programistów). Kilkaset projektów wdrożenia systemów informatycznych w polskich i międzynarodowych firmach produkcyjnych osiągających w sumie ponad 50 mld złotych przychodu rocznie i posiadających ponad 58 tys. pracowników.

Zachęcamy również do lektury materiałów:

Najpopularniejsze standardy branży motoryzacyjnej IATF 16949 i Global MMOG/LE

Mapowanie strumienia wartości

Business Intelligence w przemyśle produkcyjnym

Poleć ten artykuł:

Polecamy