Reklama na etykietach UPS
UPS, jako pierwszy operator logistyczny w Polsce, stworzył możliwość umieszczania dodatkowych treści na etykietach przesyłek. Dzięki temu rozwiązaniu klienci firmy, w tym szczególnie ci reprezentujący sektor e-commerce, zyskują dodatkową powierzchnię na działania promocyjne.
Rozwiązanie to, nazywane z języka angielskiego „customizable labels”, jest dostępne bezpłatnie w programie UPS WorldShip (oprogramowanie działające w systemie Windows, które umożliwia łatwe przetwarzanie przesyłek, zgodnie z przepisami i przy zredukowaniu liczby kosztowych błędów). Pozwala ono nie tylko, jak to było dotychczas, na tworzenie, edytowanie, usuwanie i drukowanie specjalnej naklejki zawierającej informacje potrzebne w procesie logistycznym, ale także na spersonalizowanie etykiety. Jest to możliwe dzięki skojarzeniu szablonu specjalnej naklejki z profilami odbiorców.
Nieustannie rozwijający się sektor e-commerce stawia coraz to nowe wyzwania przed sklepami internetowymi oraz e-handlem. UPS wprowadza innowacyjne rozwiązania, takie jak „customizable labels”, rozumiejąc potrzeby zmieniającego się rynku, wspierające działalność swoich klientów. Teraz, dzięki temu nisko kosztowemu rozwiązaniu, każdy, nawet najmniejszy sklep internetowy może pozwolić sobie na dodatkową reklamę.