Renault Trucks: Czas montażu zabudowy krótszy o 20 proc.

Renault Trucks: Czas montażu zabudowy krótszy o 20 proc.

Dzięki nowym, opracowanym specjalnie z myślą o firmach zabudowujących aplikacjom oraz modularyzacji podwozia i różnorodnym zestawom przygotowawczym, czas zabudowy pojazdów z nowej gamy Renault Trucks – a tym samym czas ich dostawy do klienta – może zostać skrócony nawet o 20 proc.

Renault Trucks zoptymalizowało wszystkie swoje procesy i usługi, począwszy od projektowania aż po obsługę posprzedażną. Rezultatem tej optymalizacji w odniesieniu do podwozia pojazdu ciężarowego jest szeroki zakres możliwych do realizacji zabudów oraz wyjątkowa łatwość ich montażu na pojeździe.

Już na etapie projektowania swojej nowej gamy Renault Trucks opracowało architekturę, która uwzględnia potrzeby firm zabudowujących. Ponadto, firmy zabudowujące mają do swojej dyspozycji specjalną stronę internetową: Bodybuilder Portal, dostępną pod adresem www.renault-trucks.com. Strona ta umożliwia skonfigurowanie pojazdu o konkretnym numerze podwozia i pobranie szczegółowego rysunku podwozia. Udostępnia instrukcje zabudowy, harmonogram produkcji i dostawy, a także dokumentację homologacyjną i materiały szkoleniowe. Wszystkie te usługi pozwalają na skrócenie czasu zabudowy pojazdu nawet o 20 proc.

Dla pojazdów dystrybucyjnej serii D przewidziano dodatkowo szereg zestawów przygotowawczych, ułatwiających spełnienie specyficznych wymagań klientów w segmentach, takich jak transport dystrybucyjny, transport komunalny, ratownictwo i pożarnictwo. Dostępne są m.in. zestawy do montażu windy załadowczej, zabudowy zbiornikowej (cysterny), zabudowy chłodniczej itp.

Podobne zestawy są również dostępne dla pojazdów budowlanych serii C i K.

Dzięki szeokiej gamie rozstawów osi, oferowanych w odstępach co 400 mmw przypadku serii C i K oraz 300 mm w przypadku serii D, podwozie może być fabrycznie dostosowane do niemal każdej zabudowy.

Ponadto Renault Trucks w pojazdach serii C i K oferuje zbiorniki paliwa w dwóch różnych wysokościach, a także wykonane z różnych materiałów: stali (zbiorniki bardziej odporne na uszkodzenie) lub aluminium (zwiększenie ładowności pojazdu).

Poleć ten artykuł:

Polecamy