Renault Trucks w 2016 roku

Renault Trucks w 2016 roku

W 2016 roku nie ma konkursu Optifuel, ale najbliższe miesiące dla Renault Trucks nie będą wcale nudne. Koncern wprowadza limitowaną wersję Gamy T pod hasłem „Wielka Przeprowadzka”. Firma też stawia na podwozia uruchamiając specjalne warunki dla modelu Master. Dział sprzedaży ma także nową szefową.

Do Optifuel Challenge w 2015 roku zgłosiło się 9000 kierowców z 2214 firm w 20 krajach. Program cieszył się więc wielkim zainteresowaniem, w tym roku podobne „zawody” przeprowadzi bratnie Volvo. Za to w 2016 roku mijają 3 lata od wprowadzenia na rynek najnowszej gamy pojazdów Renault Trucks. Niektóre z nich, mają już nawet ponad pół miliona kilometrów przebiegu, a to pozwala ocenić ich niezawodność. Dzięki rozwiązaniom pochodzącym z Grupy Volvo, które przez rok były testowane w innych pojazdach, już pierwsze statystyki „chorób dziecięcych” ciężarówki są bardzo dobre. Usunięcie nielicznych usterek, w porównaniu do „starej gamy” (Magnum, Premium), zajmuje 3-krotnie mniej. Dlatego też Renault Trucks postanowiło nieco bliżej przyjrzeć się temu tematowi i mówić w 2016 o niezawodności swoich pojazdów.

Renault Trucks Gamy T wyposażone w silniki 13 litrowe. Obecnie oferowana jest limitowana seria pojazdów pod wspólnym hasłem „Wielka Przeprowadzka”, skierowana głównie do właścicieli Renault Magnum, którzy chcieliby wymienić swoje pojazdy na nowsze. Oferowane razem z pojazdem kontrakty serwisowe Start & Drive pozwalają znacznie obniżyć koszty eksploatacji pojazdu.

Rok 2016 to dla Renault Trucks także okazja na powrót do historycznie wysokiej sprzedaży pojazdów specjalistycznych oraz samochodów dostawczych. Powstała więc oferta pojazdów „Gotowy do pracy” zawierająca propozycję pojazdów możliwość standaryzowanych adaptacji do potrzeb klienta, ale także wybór a’la carte, a także ciekawe warunki finansowania i ubezpieczenia RTFS. W 2016 roku Renault Trucks chce zwrócić szczególną uwagę na gamę dostawczą. Dlatego przygotowano dla klientów Mastera takie produkty jak Wydłużona gwarancja, RT Assistance i kontrakty serwisowe.

Stanowisko dyrektora sprzedaży Renault Trucks Polska na początku stycznia 2015 roku objęła Ewa Jezierska. Wywiad z Ewą Jezierską będzie można przeczytać w pierwszym tegorocznym wydaniu Truck&Business Polska.

Poleć ten artykuł:

Polecamy