Rhenus Logistics dla Philips Polska

Rhenus Logistics dla Philips Polska

Rhenus Logistics od października 2015 r. współpracuje z Philips Polska. Nowy projekt Philips realizowany jest z centrum dystrybucyjnego Rhenus w Poznaniu.

Umowa o współpracy dotyczy usług logistycznych wspierających sprzedaż produktów Philips Personal Health z zakresu małego AGD i marki AVENT. W ramach tego projektu oferta Philips kierowana jest głównie do klientów indywidualnych (B2C), ale obejmuje także większe zamówienia relacji B2B.

 

Rhenus świadczyć będzie kompleksową usługę logistyczną fulfilment obejmującą, oprócz obsługi przepływów materiałowych oraz magazynowania, także szereg usług wartości dodanej (VAS) w tym co-packing i logistykę zwrotów. Operator logistyczny weźmie też na siebie koordynowanie współpracy z dostawcami usług transportowych/kurierskich.

 

Decyzja o zmianie operatora logistycznego dla tego projektu była podyktowana potrzebą optymalizacji procesów logistycznych. Jesteśmy przekonani, że wieloletnie doświadczenie Rhenus w obsłudze sektora e-commerce i technologie zastosowane w tym projekcie zaowocują poprawą jakości obsługi logistycznej sprzedaży on-line naszych produktów w tym programów lojalnościowych – wyjaśnia Marta Kłos (Operations Manager District North) Philips Polska.

 

Rhenus Logistics to wyspecjalizowany operator logistyczny, który projektuje i wdraża rozwiązania dostosowane do potrzeb klienta. Firma zapewnia wydajny proces logistyczny, począwszy od przygotowania zamówień od klientów indywidualnych, aż do finalnej dostawy wraz z obsługą zwrotów, płatności czy też reklamacji.

 

– Jestem przekonany, że nasze doświadczenie pozwoli nam wspólnie budować przewagę konkurencyjną naszego partnera. W projektach dla sektora e-commerce wykorzystujemy wyspecjalizowany system zarządzania magazynem, nowoczesną infrastrukturę, a także niezbędną wiedzę zdobytą w licznych projektach tego typu, która w mojej ocenie jest absolutnie niezbędna do przeprowadzenia udanego wdrożenia i w efekcie pracy operacyjnej w przedsięwzięciach tego typu– mówi Mariusz Możdżyński, dyrektor sprzedaży i rozwoju logistyki kontraktowej Rhenus Logistics. – E-commerce to kierunek, w którym konsekwentnie podążamy od wielu już lat i w przyszłości zamierzamy rozwijać porfolio naszych usług dla tego kanału sprzedaży.

 

Rhenus ma wieloletnie doświadczenie w obsłudze kanału e-commerce w ramach rozwiązań dedykowanych oraz rozwiązań typu multiuser w Polsce i Europie. Jesteśmy przygotowani na obsługę dużych projektów logistycznych o zasięgu międzynarodowym, a także projektów lokalnych.

 

Dzisiejsze trendy wyraźnie pokazują przenikanie się tradycyjnego kanału sprzedaży detalicznej z nowoczesnymi kanałami sprzedaży. Sprzedaż wielokanałowa (omnichannel) oznacza logistykę wielokanałową i to jest potencjał dla dalszego rozwoju usług logistyki kontraktowej.

Poleć ten artykuł:

Polecamy