Siódemka rozwija sieć Service Pointów

Siódemka rozwija sieć Service Pointów

Firma kurierska Siódemka SA tworzy sieć partnerskich punktów przyjęć przesyłek.
W Service Pointach będzie można szybko i bez zbędnych formalności nadać paczkę
w dowolne miejsce w kraju. Założeniem firmy jest uruchomienie w jak najkrótszym czasie sieci punktów nadań na...

Service Pointy będą znajdować się w punktach handlowych lub usługowych położonych w ruchliwych i łatwo dostępnych miejscach, takich jak centra Handlowe, główne ulice oraz znane i łatwo dostępne miejsca w miastach powyżej 30 tysięcy mieszkańców.

– Stawiamy na szybką, wygodną i rozsądną finansowo formę nadawania dokumentów i przedmiotów. Wystarczy przyjść do punktu Service Point z przedmiotem, zapakować go na miejscu, następnie wypełnić list przewozowy oraz zapłacić w kasie, a wszystko to zajmie chwilę.– mówi Roman Jobda Product Manager, z Siódemka SA.

Klienci korzystający z Service Pointów, w cenie nadania mają do dyspozycji szereg dodatkowych usług takich jak: ubezpieczenie paczki do 5 tys. złotych, wygodne opakowanie firmowe, monitorowanie przesyłki 24h na dobę poprzez stronę www.siodemka.com, powiadomienie odbiorcy o statusie paczki za pomocą wiadomości sms bądź e-mail, a także możliwość skorzystania z informacji telefonicznej. Siódemka standardowo dostarcza nadane w Service Poincie paczki już na drugi dzień roboczy. Klienci będą mogli nadawać dokumenty o wadze do 1 kg, które nie wymagają dodatkowego zabezpieczenia oraz przedmioty o wadze do 30 kg.

– Siódemka dostrzega ogromny potencjał w segmencie rynku klientów indywidualnych. Wiąże się to m.in. z dynamicznym rozwojem e-handlu, coraz większą popularnością portali internetowych takich jak Gumtree, Świstak, czy Allegro. Tendencja wzrostu sprzedaży internetowej będzie utrzymana, dlatego zależy nam na zapewnieniu klientom indywidualnym kolejnej możliwości wygodnego nadawania przesyłek za rozsądną cenę i przy zachowaniu najwyższej jakości obsługi – dodaje Roman Jobda.

Oferta utworzenia punktu przyjęć przesyłek jest skierowana do przedsiębiorców, którzy dzięki współpracy z firmą kurierską chcą rozszerzyć swoją działalność jako partner handlowy. Siódemka rozpatruje wszystkie oferty uwzględniając przede wszystkim kryteria dogodnego położenia lokalu oraz profilu prowadzonej działalności.

– Nasz partner podejmując współpracę z Siódemką zarabia na prowizji od odebranych paczek. Dzięki rozszerzeniu działalności ma szansę zyskać nowych klientów, chcących nadać paczkę co skutkuje wyższymi obrotami – twierdzi Roman Jobda.

Pierwsze Service Pointy powstały w trzech punktach usługowych PRINTMANIA w Warszawie (dzielnice: Gocław, Centrum, Ursynów). Już w październiku uruchomione zostanie kolejne dziesięć punktów w Warszawie.

Poleć ten artykuł:

Polecamy