System CRM na tablecie iPad
Firma update software AG opracowała aplikację na Apple iPad, która umożliwia mobilne administrowanie danymi klientów, a także zarządzanie kontaktami, zadaniami i umowami.
update CRMpad działa na bazie systemu CRM update.seven, który zdalnie udostępnia swoje procesy umożliwiające zarządzanie danymi klientów, kontraktami, potencjalnymi szansami handlowymi, zadaniami, zamówieniami czy zgłoszeniami serwisowymi.
Aplikację zaprojektowano i opracowano specjalnie z myślą o iPadach. update CRMpad działa na bazie systemu update.seven, który udostępnia specyficzne dla danego przedsiębiorstwa procesy CRM.
Aplikacja na iPadzie nie tylko umożliwia przygotowywanie spotkań w pełnym zakresie, lecz także pozwala na miejscu przetwarzać dane klienta, a następnie jednym dotknięciem udostępniać je w systemie centrali. Ponadto, użytkownicy update CRMpad mają możliwość wprowadzania krótkoterminowych zmian w kalendarzu spotkań. Dzięki zintegrowanej przeglądarce potrzebne dokumenty mogą być wyświetlane bezpośrednio w aplikacji w formatach pdf, ppt, xls, doc oraz jako zdjęcia lub materiały wideo.
update CRMpad działa na wszystkich modelach iPada z systemem iOS 5.0 lub nowszym. Transmisja danych do centralnego systemu CRM update.seven (Service Pack 8) odbywa się przez połączenie 3G lub WiFi.