Sztynorckie opowieści

Sztynorckie opowieści

Jeśli pogoda stanowi 50 proc. sukcesu eventu organizowanego na świeżym powietrzu, to V Regaty TSL zakończyły się 110 proc. powodzeniem.

Oprócz słońca, wysokiej temperatury i urzekających okoliczności przyrody doskonałą atmosferę wydarzenia zapewnili uczestnicy tego dorocznego, najważniejszego wydarzenia branży TSL.

 

Regaty odbyły się w dniach 23-25 maja w malowniczo położonej miejscowości Sztynort na Mazurach. Organizatorzy – firma Transics, europejski ekspert w zarządzaniu flotą oraz InterLAN, wiodący dostawca systemu TMS dla firm transportowych i logistycznych – po raz kolejny zaprosili przedstawicieli firm transportowych i logistycznych do żeglarskiej rywalizacji, wspólnego biesiadowania i przede wszystkim świetnej zabawy. Partnerami tego wydarzenia były firmy PKN Orlen, DAF , Emapa, ThermoSystems, ThermoKing, Eurotool, Trans.eu oraz Motorola.

 

W dniu regat uczestnicy, lecząc skutki choroby morskiej spowodowanej bliskością wody, skoro świt udali się na swoje łódki by rozpocząć zawody. Silny wiatr sprawił, że nie obyło się bez przygód. “Uczestnicy doskonale poradzili sobie z trudnymi warunkami na tafli. Nie bez przyczyny dla wydarzenia wybieramy taką właśnie formułę. Po pierwsze regaty to sport proekologiczny, a nasze firmy stawiają na proekologiczne rozwiązania. Po drugie rywalizacja kształtuje siłę charakteru, która, jak zapewne każdy wie, jest niezbędna w branży TSL” – mówi Daniel Żórawski, Team Leader Poland, Czech and Slovakia w firmie Transics.

 

Po żeglowaniu uczestnicy regat skupili się na rozmowach kuluarowych, połączonych z niespodzianką – degustacją belgijskiego piwa oraz owoców zatopionych w gorącej czekoladzie. Luźna atmosfera sprzyjała nawiązywaniu kontaktów biznesowych. “Regaty TSL są doskonałym pretekstem do integracji branży. Świetna atmosfera okraszona duchem rywalizacji sprzyja nawiązywaniu współpracy i rozwijaniu kontaktów biznesowych. Nierzadko takie spotkania potrafią przerodzić się w długoletnią i owocną współpracę. Dlatego do zobaczenia za rok!” – mówi Kasia Grzelak, koordynator działu marketingu interLAN.

Poleć ten artykuł:

Polecamy