Tajemnice żółtych skrzynek – fakty i mity na temat fotoradarów

Tajemnice żółtych skrzynek – fakty i mity na temat fotoradarów

Co zrobić, jeśli menedżer floty nie wie, kto jechał samochodem w danym czasie? Co grozi firmie, menedżerowi floty w przypadku niewskazania sprawcy? Zagadkowa sesja, czyli dlaczego zdjęcie można zobaczyć dopiero w sądzie? Brak znaku informującego o fotoradarze = nie trzeba płacić mandatu?

Problem z uzyskaniem odszkodowania rozpoczyna się często w momencie sporządzenia niewłaściwej dokumentacji z wypadku. Umowy z firmami CFM zawierają nierzadko zapisy, przed którymi menedżer floty nie potrafi się obronić. Choć trudno w to uwierzyć, czasem efektywniej i taniej jest korzystać z kilku produktodawców/usługodawców niż jednego. Jak rozwiązać w praktyce te kwestie będzie można usłyszeć już podczas najbliższych Warsztatów Flotowych, na które zapraszamy już 27. lutego do Warszawy. Ponadto zbudujemy gotowe zapytanie ofertowe do podmiotu świadczącego usługi fsl, sporządzimy wzór gotowego protokołu powypadkowego, na wszelkie pytania odpowiedzą dyżurni Pogotowia Prawniczego FAB-a.

Więcej na http://www.log24.pl/konferencje/pulapki-i-bonusy-w-umowach-flotowych,140/program

Poleć ten artykuł:

Polecamy