XPO Logistics rozszerza współpracę z Avon o nową usługę serializacji i znakowania produktów

XPO Logistics rozszerza współpracę z Avon o nową usługę serializacji i znakowania produktów

XPO Logistics, wiodący dostawca rozwiązań logistyczno-transportowych, w roku 2020 poszerza współpracę z Avon w Polsce o rozwiązanie, obejmujące serializację i znakowanie produktów kosmetycznych, w głównym europejskim Centrum Logistycznym Avon, zlokalizowanym w Garwolinie (okolice Warszawy).

XPO Logistics Polska od ponad 10 lat wspiera największego, bezpośredniego sprzedawcę kosmetyków na świecie, zapewniając obsługę logistyczną produktów, przeznaczonych na rynki europejskie.

W odpowiedzi na nowe regulacje, wprowadzone przez Federację Rosyjską (Chesny Znak), mające na celu ograniczenie przepływu towarów poza regulowanym obiegiem, XPO opracowało oraz wdrożyło dla Avon ścisłe dostosowanie procesów oraz rozwiązań informatycznych, realizujących wymagania rynku zbytu.Umożliwiło to Avon terminowo spełnić wymagania Federacji Rosyjskiej, stawiane wytwórcom produktów perfumeryjnych i tekstylnych oraz zachować płynność sprzedaży eksportowej do Rosji, która jest jego największym rynkiem zbytu.

XPO zaimplementowało dedykowany system informatyczny w celu wymiany danych z Chesny Znak oraz dostosowało magazynowy system informatyczny, umożliwiając znakowanie i śledzenie produktów w całym łańcuchu dostaw. Centrum Logistyczne Avon w Garwolinie zostało zaadoptowane pod względem infrastruktury magazynowej, produkcyjnej oraz socjalnej do potrzeb i wymagań nowej aktywności, bez wpływu na bieżącą działalność platformy. 40 pracowników XPO, pięć dni w tygodniu, w systemie trzyzmianowym, znakuje 8 milionów sztuk rocznie.

– Od początku współpracy z Avon, XPO dostarczało usługi i technologie na wysokim poziomie – mówi Andy Wills, Head of Logistics Avon, Polska. – Dzięki ich wsparciu dysponujemy rozwiązaniem, zgodnym z normami, w zakresie znakowania i serializacji, zapewniającym naszym klientom w Rosji nieprzerwany dostęp do wysokiej jakości produktów.

– Nasz zespół koncentruje się na zapewnieniu zindywidualizowanych rozwiązań, by nasz klient mógł sprawnie sprostać różnorodnym wymaganiom swoich europejskich rynków – mówi Marc Pastuzak, dyrektor zarządzający, XPO Logistics Supply Chain Polska. – Rozwój dedykowanych usług logistycznych dla branży kosmetycznej jest specjalnością XPO w Polsce i cieszymy się, że Avon korzysta z naszej wiedzy i doświadczenia.

Poleć ten artykuł:

Galeria zdjęć do artykułu

Polecamy