Nissan Interstar

Nissan Interstar

Duży bak, niezłe wyniki spalania, odpowiednia ładowność – Nissan Inteterstar posiada wiele cech, które sprawiają, że fleet manager powiniem co najmniej rozważyć zakup tego pojazdu. W dodatku jego kierowca nie powinien narzekać na brak przyjemności z jazdy. Zbiornik paliwa

Zbiornik paliwa Interstara to według danych producenta aż 100 litrów. Taka wielkość pozwala pracownikowi przedsiębiorstwa stosunkowo rzadko zjeżdżać na stacje, co ma oczywiście wpływ na mniejszą stratę jego czasu, a co za tym idzie pieniędzy firmy. Księgowy nie powinien również narzekać na zbyt duże wydatki związane z płaceniem za olej napędowy. Samochód w mieście spala około 12 litrów/100 km, na trasie około 8,5 litra.

Długość przestrzeni bagażowej, w zależności od wersji, wynosi 2714 mm w najmniejszym vanie do nawet 4304 mm – w największej opcji podwozia z kabiną. Szerokość 1764 mm (wszyskie vany) lub 2230 mm (podwozie z kabiną). Gdyby zaś za pomocą jednostki metrów sześciennych zmierzyć powierzchnię ładowną vana, zawiera się ona w granicach 8-13,9 metra sześciennego. W praktycznym zastosowaniu to naprawdę niemało. Także w środku pojazd sprawia wrażenie bardzo funckjonalnego, między innymi dzięki odpowiedniej liczbie niezwykle przydatnych schowków.

Interstar ma dopuszczalną masę całkowitą nie przekraczającą w żadnej z wersji 3,5 tony, zatem swobodnie mogą nim jeździć kierowcy legitymujący się prawem jazdy kategorii B. Każda wersja tego modelu Nissana posiada silnik o pojemności skokowej 2,5 l. dCi i mocą 100 KM, 120 KM lub 150 KM. Testując największego vana z jednostką o mocy 120 KM możemy śmiało stwierdzić, że Nissanowi nie brakuje dynamiki, a przy tym jazda nim jest bezpieczna. Gwarancja wynosi 100 000 kilometrów lub trzy lata.

Dwie sprawy w Interstarze wydają się kontrowersyjne. Po pierwsze umiejscowienie klaksona w przełączniku odpowiadającym za włączanie migaczy. Poza tym przycisk światła awaryjnego jest umieszczony za daleko kierownicy, co nawet kierowcom średniego wzrostu utrudnia właściwe posługowanie się tym elementem samochodu.

 

Żródło wartości rezydualnej (patrz załącznik): EurotaxGlass’s

Fot. Nissan

 

 

 

 

Poleć ten artykuł:

Polecamy