Siódemka po raz trzeci z Laurem Klienta

Siódemka po raz trzeci z Laurem Klienta

Firma kurierska Siódemka SA została nagrodzona złotym medalem programu „Laur Klienta” w kategorii „polskie przesyłki kurierskie”.

To prestiżowe wyróżnienie jest potwierdzeniem najwyższej jakości usług realizowanych przez Siódemkę oraz dowodem zaufania jakim obdarzają Spółkę klienci. Certyfikat „Laur Klienta” jest przyznawany na podstawie opinii konsumentów. Jest to już trzeci medal dla Siódemki w kategorii „polskie przesyłki kurierskie”.

Ogólnopolski plebiscyt badający sympatie konsumentów i klientów w ponad 300 kategoriach. Na każdą z nich przypada min. 800 głosów uzyskiwanych poprzez sondowanie telefoniczne, głosowanie na stronach internetowych oraz działania grup ankieterskich zlokalizowanych w kluczowych punktach miast i centrach handlowych na terenie całego kraju.

Poleć ten artykuł:

Polecamy