FM Logistic rozwija usługi transportu krajowego
Firma FM Logistic zakończył drugi etap rozbudowy sieci drobnicowej, wzmacniając znacząco dział handlowy dedykowany tej usłudze, jak również rozpoczął realizację usług dla branży fresh.
Dział transportu krajowego FM Logistic realizuje dziennie około 200 tys. km – 500 zaplanowanych każdego dnia tras, dostarczając 10 tys. palet dla 4 tys. zamówień. Operator odpowiadając na wyzwania rynkowe wzmacnia serwis krajowy oraz rozwija aktywność drobnicową, bez której portfolio usług firmy nie byłoby w pełni kompleksowe.
– W FM Logistic wiemy, że jedyny sposób, by sprostać wymaganiom rynku to nieustanny rozwój i doskonalenie oferty. To od zawsze był i jest nasz priorytet – mówi Magdalena Lubańska, dyrektor Transportu Krajowego w FM Logistic. – Na początku tego roku rozpoczęliśmy drugi etap rozbudowy sieci drobnicowej. Duży nacisk podczas prac nad projektem położyliśmy na wzmocnienie działu handlowego, dedykowanego drobnicy. A to, na co zwracamy szczególną uwagę to jakość naszego serwisu. Zamierzamy oferować klientom wszystkich sektorów rynku pełen pakiet usług, zachowując przy tym najwyższe standardy. Mamy ambicje stać się w najbliższym czasie trzecim operatorem logistycznym na rynku w tym obszarze działania.
W ostatnim czasie firma FM Logistic wdrożyła także innowacje podwyższające jakość realizowanych usług transportowych. Są to m.in. zintegrowany system zarządzania statusem zleceń transportowych (e-BOK), automatyzacja procesu raportowania terminowości do klienta, zaimplementowanie systemu do zarządzania ryzykiem w operacji transportowej oraz wprowadzenie aut zasilanych LPG.
FM Logistic poza usługą drobnicową oferuje: dystrybucję krajową, transport pełnopojazdowy, transport specjalistyczny (pharma, fresh) oraz transport międzynarodowy. Firma dysponuje profesjonalnie przygotowaną flotą dedykowaną potrzebom poszczególnych klientów. Przy realizacji usług FM korzysta z najnowocześniejszych naczep multi-temperaturowych i pojazdów o podwyższonej pojemności typu long-max.