Nowi „zawodnicy” DKV

Nowi „zawodnicy” DKV

Digitalizacja produktów, ekspansja w zakresie opłat drogowych, ochrona klimatu, rozwiązania big data oraz wzmocnienie usług finansowych – realizację tych zadań wzmocnią w DKV nowi eksperci i praktycy, którzy na przełomie 2019 i 2020 roku dołączyli firmy.

Peter Meier objął stanowisko CFO (Chief Financial Officer, dyrektor finansowy). Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu finansami globalnych przedsiębiorstw. Ostatnio zatrudniony w HERE Technologies, (platformy do mapowania i lokalizacji), wcześniej w Kuoni Group oraz Sulzer. Obok sprawowania funkcji CFO, Meier wejdzie także w skład zarządu DKV Mobility Services, zajmując miejsce obok Marco van Kalleveena (CEO). Zastąpił na stanowisku Dr. Wernera Grünewalda. Ze swojej funkcji w zarządzie zrezygnował natomiast Hendrik Rosenboom (CDO, Chief Digital Officer).

Jesper Erichsen objął nowo utworzone stanowisko COO (Chief Operation Officer, dyrektor operacyjny). Na jego życiorys składa wiele lat doświadczeń w międzynarodowych firmach powiązanych z transportem, doradztwem oraz branżą FMCG: Belron International, TNT Express, DSV, Arla Foods oraz Deloitte. Rolą Erichsena będzie zapewnienie Grupie efektywnego wzrostu, poprzez nadzór nad działalnością operacyjną, IT oraz zarządzaniem projektami. Mirko-Alexander Kahre objął stanowisko dyrektora komunikacji, marketingu i doświadczeń klienta. Poprzednio piastował funkcję dyrektora komunikacji w DB Schenker. To ekspert, którego zadaniem będzie wzmocnienie wizerunku DKV w obszarach: mobilności, cyfryzacji, ekologii oraz nowoczesnych rozwiązań dla flot. Zastąpił na stanowisku Ulricha Woltera.

Jérôme Lejeune objął stanowisko dyrektora zarządzającego pionu Opłat Drogowych. Wnosi do DKV 20 lat doświadczeń w zarządzaniu europejskimi systemami myta oraz rozwojem mobilności. Uprzednio związany z Vinci, globalnym, wielosektorowym przedsiębiorstwem, działającym w obszarze transportu. Sprawował funkcję dyrektora mobilności w Vinci Highways. Zastąpił na stanowisku Jürgena Steinmeyera.

– Główne trendy, jakimi są cyfryzacja i ochrona klimatu zmieniają branżę transportu i logistyki oraz modele zarządzania flotami. Chcemy pozycjonować naszą markę i produkty w bardziej wyrazisty sposób. Mamy dziś unikalną szansę, aby nadać naszej firmie nowe kierunki rozwoju, by była nadal operatorem pierwszego wyboru dla obecnych i przyszłych klientów – komentuje Marco van Kalleveen, CEO Grupy DKV Mobility Services.

Poleć ten artykuł:

Polecamy