Nowe narzędzie analityczne dla e-commerce
Duża część prowadzenia biznesu e-commerce to sprawna obsługa dostaw i zwrotów. Aby poprawić przegląd tych obszarów i wyciągnąć wnioski do ich poprawy, Unifaun opracował nowe i efektywne narzędzie o nazwie Analytics eCom. Oparto je o technologię Qlik Sense, by pomóc sprzedawcom internetowym w wizualizacji danych dotyczących realizowanych dostaw. Dzięki intuicyjnym i interaktywnym, szczegółowym diagramom Analytics eCom zapewnia firmom e-commerce szeroki dostęp do nowych i użytecznych informacji do zarządzania dostawami i zwrotami.
– Wraz z Unifaun Online, Unifaun Delivery Checkout i aplikacją Mina Paket, Unifaun ma teraz kompleksowy pakiet narzędzi dla firm e-commerce. Zastosowane razem, bądź osobno zapewniają wyraźną przewagę konkurencyjną. Analytics eCom pomoże sprzedawcom internetowym uzyskać pełną kontrolę nad swoimi dostawami, zobaczyć, które obszary można ulepszyć, a ostatecznie poprawić jakość dostawy do swoich klientów – powiedział Mats Fischerström, Product Manager E-Commerce Solutions, Unifaun.
Rozwiązanie oferuje wiele możliwości wizualizacji i analizy. Użytkownicy mogą obliczać czasy realizacji dostaw, sprawdzać, czy i jak są dotrzymywane obietnice dostaw, eksportować dane do dalszej analizy. Do tego dochodzą kwestie mierzenia przepływów, uzyskiwania pełnego wglądu we wszystkie przesyłki, łatwego sprawdzania poszczególnych dostaw i statusów, by zobaczyć, gdzie istnieje potencjał do poprawy. Wszystko zintegrowane z kontem Unifaun Online.
Narzędzie jest dedykowane dla dużych i średnich firm e-commerce. Więcej informacji: https://www.unifaun.com/blog/2020/09/16/analytics-ecom-new-analysis-tool-custom-designed-for-e-commerce/