Nowe oleje silnikowe

Nowe oleje silnikowe

Trzy nowe oleje silnikowe zostały zatwierdzone przez producentów i wprowadzone na rynek w ramach popularnej linii produktów Texaco Havoline ProDS. Nowe oleje RN SAE 0W-20 i RN SAE 5W-30 zostały zatwierdzone przez markę Renault, natomiast V SAE 0W-30 przez Volkswagena.

Texaco Havoline ProDS RN SAE 0W-20 korzysta z technologii mid SAPS zaprojektowanej, aby zapewnić kierowcom najlepszą ochronę katalizatorów samochodowych, filtrów cząstek stałych i benzyny, pomagając przy tym zmniejszyć ogólną emisję szkodliwych substancji. Wykorzystując wysokowydajny system lepkości i dodatków w celu zmniejszenia całkowitego zużycia paliwa, olej został również opracowany do użytku w każdych warunkach pogodowych. Jego płynność w niskich temperaturach wspomaga szybką cyrkulację i chroni przed zużyciem podczas zimnego rozruchu. Texaco Havoline ProDS RN SAE 5W-30 również wspomaga długotrwałą ochronę silnika przed zużyciem i korozją, jednocześnie chroniąc komponenty przed szkodliwymi osadami.

Nowością na rynku jest również Texaco Havoline ProDS V SAE 0W-30, zatwierdzony przez Volkswagena i odpowiedni do użytku w szerokiej gamie samochodów VW, Audi oraz lekkich samochodów dostawczych. Wszystkie oleje Havoline ProDS firmy Texaco korzystają z technologii Deposit Shield i zostały opracowane tak, aby przylegać do ruchomych części silnika, zapewniając dodatkową ochronę przed zużyciem, nawet przy warstwie o grubości zaledwie 2 mikronów. Linia Texaco Havoline ProDS została również zaprojektowana, aby zapobiegać tworzeniu się szkodliwych osadów węglowych i zmniejszać korozję powstałą na skutek gazów wydechowych, które mogą z czasem znacznie zmniejszyć wydajność silnika.

Poszerzono również gamę produktów o płyn do przekładni Havoline, opracowany dla pojazdów wyposażonych w dwusprzęgłowe przekładnie typu mokrego. Stworzony z myślą o wydajności w warunkach dużych obciążeń i ochronie komponentów przed wżerami i zacieraniem, Texaco Havoline DCT Fluid łączy syntetyczne oleje bazowe z wysokowydajnym systemem dodatków zaprojektowanym, aby zapewnić klientom długotrwałą ochronę przez cały okres eksploatacji płynu. Płyn zapewnia, że zużycie przekładni, łożysk i sprzęgła jest ograniczone, a jego działanie pomaga zoptymalizować moment obrotowy, jednocześnie eliminując drżenie skrzyni biegów.

Nowy płyn Texaco Havoline DCT jest odpowiedni do wszystkich przekładni DCT ze sprzęgłem mokrym i jest wprowadzany na rynki europejskie z aprobatami takich producentów jak BMW czy Volkswagen.

Poleć ten artykuł:

Polecamy