Hardis Group przyspiesza swój rozwój w Polsce

Hardis Group przyspiesza swój rozwój w Polsce

Hardis Group, francuskie przedsiębiorstwo zajmujące się doradztwem i usługami IT, integrator Salesforce i wydawca oprogramowania logistycznego, podsumowuje swoją obecność w Polsce i ogłasza swoje ambicje oraz cele na rok 2023.  Od powstania spółki w 2021 roku, Hardis Group Polska odnotowuje silny wzrost, a obroty osiągnięte przez nią w 2022 roku były o 22% wyższe od wyznaczonego wcześniej celu. W 2023 roku firma spodziewa się utrzymania tej dynamiki i dalszego rozwijania działalności na rynku polskim.
 
Korzystamy z dynamicznego rozwoju polskiego rynku ze względu na jego strategiczne położenie w Europie. To jeden z powodów, dla których zdecydowaliśmy się wzmocnić pozycję Hardis Group w zakresie integracji rozwiązań Salesforce poprzez przejęcie wywodzącej się z Polski firmy Cloudity. W najbliższym czasie zamierzamy rozwijać synergie handlowe pomiędzy Hardis Group Polska a Cloudity, aby przyspieszyć nasz wzrost w Polsce – mówi Yvan Coutaz, dyrektor zarządzający Hardis Group. 

Wdrożenia oprogramowania do zarządzania magazynem – Reflex WMS

Od 2021 roku Hardis Group Polska wspiera dostawcę logistycznego FM Logistic we wdrożeniu Reflex WMS dla 12 klientów w 7 lokalizacjach na terenie Polski i Czech. Firma zapewnia także wsparcie w globalnych projektach wdrożeniowych swojego oprogramowania do zarządzania magazynem dla Raja Group (specjalista BtoB w zakresie dystrybucji opakowań, materiałów eksploatacyjnych i sprzętu) w Polsce i innych krajach europejskich. W zeszłym roku, podpisała także kontrakt z LCL Logistics – polskim dostawcą usług logistycznych. 

Podwojenie zatrudnienia i stworzenie centrum rozwoju IT

W związku z dynamicznym rozwojem i wynikami osiągniętymi w ubiegłym roku przez Hardis Group Polska, w 2023 roku firma planuje podwoić dotychczasową liczbę pracowników. Osiągnięcie tego celu ma być możliwe dzięki rekrutacji nowych konsultantów logistycznych i kierowników projektów do istniejących zespołów, a także utworzeniu w Polsce centrum rozwoju usług IT, które będzie odpowiedzialne za dostosowywanie oprogramowania logistycznego Reflex do potrzeb części klientów lub partnerów. W przypadku pracowników przyszłego centrum inżynieryjnego, Hardis Group Polska skupia się głównie na poszukiwaniu programistów i osób z sektora IT. Planowany jest długoterminowy plan szkoleń, w ramach którego dedykowany pracownik z grupy Hardis będzie wspierał nowo zatrudnionych i pomagał im w rozwijaniu swoich umiejętności.

– Polska znana jest z kształcenia wysoko wykwalifikowanych pracowników sektora IT, biegle posługujących się językiem angielskim, który jest niezbędny przy współpracy z naszymi klientami operującymi na rynkach międzynarodowych – tłumaczy Eric Deroide, dyrektor operacyjny w Hardis Group Polska.

Poleć ten artykuł:

Polecamy