BP przedłuża umowę z Payback

BP przedłuża umowę z Payback

Koncern BP, jeden z głównych partnerów PAYBACK, przedłużył umowę z Programem na następne lata. BP zamierza wzmocnić rolę Programu w swojej ofercie i wprowadzić kolejne rozwiązania atrakcyjne dla klientów posiadających karty PAYBACK.

BP, będące jednym z głównych partnerów multipartnerskiego Programu Bonusowego PAYBACK, zdecydowało się przedłużyć umowę na kolejne lata. Międzynarodowy koncern paliwowy rozpoczął współpracę z PAYBACK w 2009 roku, gdy program był wprowadzany na polski rynek.

Doceniamy nowoczesność i skuteczność rozwiązań marketingowych PAYBACK, takich jak eKupony czy aplikacja mobilna, a nasi klienci bardzo dobrze oceniają możliwość zbierania punktów PAYBACK za zakupy na stacjach BP – mówi Bartłomiej Szmaj, dyrektor marketingu, BP Europa SE, Oddział w Polsce. – Bliska współpraca między nami a Loyalty Partner Polska przy tworzeniu zarówno strategii Programu PAYBACK, jak i planowanych przedsięwzięć na kolejne lata zdecydowała o przedłużeniu przez nas umowy. Jestem przekonany, że wspólne aktywności przyczynią się do dalszego umocnienia pozycji BP Europa SE na rynku stacji paliw w Polsce, jak i do ciągłego rozwoju innowacyjnych rozwiązań oferowanych przez PAYBACK.

Uczestnicy Programu mogą otrzymać punkty za zakup paliwa i LPG, za korzystanie z usług myjni samochodowych BP Car Wash, za posiłki i napoje kupione w Wild Bean Cafe, wybrane artykuły w sklepach na stacjach oraz za transakcje dokonane kartą płatniczą Motokarta. W związku z przedłużeniem umowy koncern planuje wzmocnić rolę Programu w budowaniu relacji z klientami i w planowanych działaniach promocyjnych.

Poleć ten artykuł:

Polecamy