Dębica poprawia efektwność

Dębica poprawia efektwność

W pierwszym półroczu 2014 roku Firma Oponiarska Dębica S.A. uzyskała przychody ze sprzedaży w wysokości 1 028,8 mln zł, czyli o 1 proc. wyższe niż w pierwszym półroczu 2013 roku.

Za sam drugi kwartał odnotowano wzrost przychodów ze sprzedaży o 5,7 proc. r/r. Natomiast zysk netto za pierwsze półrocze 2014 roku wyniósł 82,4 mln zł, czyli aż o 60,9 proc. więcej niż za pierwsze półrocze ubiegłego roku, głównie dzięki zwiększeniu efektywności kosztów produkcji.

 

– Dobre wyniki finansowe spółki w pierwszym półroczu są efektem sprawnego systemu zarządzania w obszarze produkcji, w którym główny nacisk kładziemy na wysoką efektywność kosztową. Co więcej, na wyższe przychody ze sprzedaży oraz zysk netto wpłynęła także sprzedaż opon do podmiotów niepowiązanych, a więc spoza Grupy Goodyear, To dowód na konkurencyjną ofertę naszej spółki, zarówno w kontekście ceny, ale przede wszystkim wysokiej jakości opon produkowanych w Dębicy, takich marek, jak Goodyear, Dunlop, Fulda czy Dębica – powiedział Stanisław Cieszkowski, prezes zarządu Firmy Oponiarskiej Dębica S.A.

Poleć ten artykuł:

Polecamy