DPD Polska po raz szósty wyróżniona godłem Marka Godna Zaufania

DPD Polska po raz szósty wyróżniona godłem Marka Godna Zaufania

Firma DPD Polska już po raz szósty została wyróżniona tytułem Marka Godna Zaufania magazynu „My Company Polska”, co potwierdza niezmienne zaufanie klientów do świadczonych usług.

Marka Godna Zaufania to coroczne badanie organizowane już po raz ósmy, którego celem jest poznanie opinii przedsiębiorców na temat marek, produktów i usług dla biznesu, które cieszą się ich największym zaufaniem. Wyniki tegorocznego badania uzyskano dzięki ankietom online wypełnionym przez prawie 22 000 polskich przedstawicieli sektora MSP.

DPD Polska zajęła pierwsze miejsce w kategorii “Szybko i na czas, czyli firma kurierska, która gwarantuje błyskawiczne i bezpieczne dostawy”, uzyskując aż 66 proc. głosów ankietowanych. Ten wysoki wynik i okazane przez przedstawicieli biznesu i klientów zaufanie, potwierdzają skuteczność strategii DPD Polska, która bazuje na tworzeniu trwałych, partnerskich relacji, jednocześnie pozwalając na dostosowywanie oferty zarówno do rosnących oczekiwań klientów, jak i dynamiki zachodzących zmian rynkowych i trendów.

– W DPD Polska kierujemy się naszymi pięcioma firmowymi wartościami – ludzie, jakość, odpowiedzialność, zaangażowanie i rozwój – które spajają całą naszą społeczność w duchu wzajemnego szacunku, empatii i orientacji na potrzeby klientów. Każdy z tych filarów wyznacza nam także długoterminowe priorytety i cele w rozwoju przedsiębiorstwa. W naszej drodze wzrostu, centralną rolę odgrywa rozwój człowieka i organizacji w oparciu o idee zrównoważonego rozwoju. Zaufanie do marki DPD budujemy poprzez obserwację zmieniającego się świata, nasze wieloletnie doświadczenie, codziennie słuchając naszych klientów i nieustannie inwestując w wygodę, dostępność i przyjazność naszych usług zarówno dla klientów instytucjonalnych i detalicznych. Naszym klientom dajemy wybór – mogą skorzystać z tradycyjnych usług kurierskich, jak również z sieci blisko 23 000 punktów DPD Pickup w Polsce i ponad 90 000 w Europie. Chcę podziękować naszym dotychczasowym klientom za zaufanie do naszej marki oraz zapewnić, że nie ustajemy w wysiłkach na rzecz niezawodnego działania dzisiaj i przygotowania się do odpowiedzi na potrzeby przyszłości – komentuje Rafał Nawłoka, prezes zarządu DPD Polska.

Podczas uroczystej Gali, która odbyła się 30 maja w Warszawie statuetkę w imieniu DPD Polska odebrał Łukasz Zembowicz, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży, Członek Zarządu.

Poleć ten artykuł:

Polecamy