Dziesięć lat NAVO

Dziesięć lat NAVO

Firma powstała w dniu 1 października 2001 r. jako nowy projekt powołany przez czterech dotychczasowych, regionalnych dystrybutorów Procter&Gamble w Polsce. Od tej pory firma znacząco zwiększyła swoje obroty, do poziomu ponad 870 mln zł w roku 2010.

Dziś NAVO jest obecne w kanałach: tradycyjnym i nowoczesnym FMCG (z kosmetykami, chemią, także produktami spożywczymi), farmaceutycznym, AGD oraz w e-handlu (poprzez hurtownię internetową eNavo.pl). Od niedawna firma oferuje także odrębnie kompleksowe usługi logistyczne. W pierwszych latach działalności poszerzanie dystrybuowanego asortymentu związane było przede wszystkim z rozwojem strategicznego partnera NAVO i obejmowało takie produkty, jak Wella i Londa (2004, 2005) oraz Gillette (2006).

 

W połowie 2010 roku NAVO zostało „Full Service Dystrybutorem” produktów Elektro P&G (Braun, Oral-B, Duracell), co pozwoliło na dotarcie także do rynku nowoczesnego, gdzie wcześniej firma była obecna na poziomie operatora logistycznego.

 

Wkrótce potem NAVO zostało „Master Dystrybutorem” produktów Home&Body Care 3M w Polsce. Wreszcie w lipcu 2011 roku NAVO zostało „Full Service Distributorem” produktów szwajcarskiej firmy HERO (batony Corny, ciasteczka i herbatki HERO Baby, dżemy i konfitury Schwartau). Oferta skierowana do sklepów detalicznych, sieciowych i hurtowni w ostatnich miesiącach wzbogaciła się także m.in. o produkty UHU (europejski lider w kategorii klejów) i Papermate oraz o własne produkty w postaci worków na śmieci Fest.

Poleć ten artykuł:

Polecamy