FM Logistic: obsługa omnichannel dla Pepperfry

FM Logistic: obsługa omnichannel dla Pepperfry

Firma FM Logistic podpisała kontrakt z Pepperfry, największym indyjskim sklepem internetowym oferującym meble oraz artykuły wyposażenia wnętrz, na świadczenie usług logistycznych i realizację strategii omnichannel w zachodnim regionie kraju.

FM Logistic będzie świdczyć operacje magazynowe na platformie Pepperfry Bhiwandi w pobliżu Bombaju i będzie wspierać markę w realizacji sprzedaży omnichannel. Z Bhiwandi produkty będą dostarczane do Pepperfry Studios, gdzie klienci będą mogli obejrzeć i przetestować meble oraz do centrów dystrybucyjnych Pepperfry w całych Indiach za pomocą sieci dostaw ostatniej mili.

– Pepperfry to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek meblowych w Indiach – mówi Ashish Shah, współzałożyciel i dyrektor operacyjny firmy Pepperfry. – Zaczęliśmy w 2012 roku jako sklep internetowy oferujący meble dziecięce, z czasem przekształciliśmy się w wiodący indyjski sklep meblarski działający zarówno online, jak i stacjonarnie. Partnerstwo z FM Logistic India pomoże nam jeszcze lepiej obsługiwać naszych klientów dzięki szybszemu i bardziej efektywnemu łańcuchowi dostaw oraz zmianom optymalizacyjnym jakie zaproponowała nam firma FM Logistic – dodaje.

– Szybki łańcuch dostaw ma kluczowe znaczenie dla marek, które chcą wzmocnić swoją tożsamość i stawiają na relacje z ostatecznymi klientami. W FM Logistic konsekwentnie wspieramy swoich klientów we wdrażaniu i realizacji strategii e-commerce i omnichannel. Pepperfry to kolejna firma, która zaufała nam jako ekspertom. Cieszymy się, że możemy pomóc Pepperfry w optymalizacji operacji logistycznych świadczonych na tak dużym obszarze kraju – mówi Alexandre Amine Soufiani, dyrektor zarządzający FM Logistic India.

Badanie firmy TechSci Research przewiduje się, że wartość indyjskiego rynku mebli wzrośnie z 21 miliardów dolarów (2018 rok) do ponad 31 miliardów dolarów do 2024 roku, wykazując CAGR na poziomie około 7% (między 2019 a 2024 rokiem). Segment ten stanowi około 15% rynku, a roczny wzrost udziału kanału online na rynku mebli, stanowiącego 3% całości, średnio wynosi 80%. Sprzyja temu wzrost liczby ludności miejskiej, dochód do dyspozycji, łączność z Internetem i aspiracje dokupowania produktów premium.

(FM Logistic)

Poleć ten artykuł:

Polecamy