FM Logistic z obsługą logistyczną dla Yves Rocher

FM Logistic z obsługą logistyczną dla Yves Rocher

We wrześniu br. FM Logistic, globalny operator logistyczny rozpoczął realizację kompleksowej obsługi marki Yves Rocher, międzynarodowego producenta kosmetyków. W ramach umowy operator świadczy usługi z zakresu logistyki dla omnichannel, realizując zamówienia dla odbiorców w Polsce i na Węgrzech zarówno w kanale B2B do 133 sklepów,  jak i B2C bezpośrednio do klienta końcowego.

Usługi logistyczne na rzecz klienta obejmują magazynowanie, transport oraz usługi dodane. Oficjalna inauguracyjna operacji miała miejsce we wrześniu br. w południowej części Polski, w Będzinie, na należącej do operatora multiklienckiej platformie logistycznej, gdzie przy udziale zarządów obu firm uroczyście zainaugurowano rozpoczęcie współpracy.

W ramach 2,3 tys. mkw. powierzchni magazynowej dedykowanej do obsługi klienta operator wdrożył szereg nowoczesnych rozwiązań technologicznych, np. automatyczną linię pakującą. Według wstępnych założeń roczny picking tylko w kanale handlu elektronicznego ma wynieść około 10 milionów jednostek i kilkaset tysięcy zamówień, które realizowane będę dla konsumentów indywidualnych w Polsce i na Węgrzech. Tym samym Yves Rocher stał się obecnie największym klientem e-commerce operatora.

– Ważnym elementem rozpoczętej współpracy jest obsługa kanału e-commerce B2C, co pozwala nam jednocześnie na konsekwentną realizację strategii biznesowej FM Logistic, która zakłada rozwój właśnie w tym obszarze, ze szczególnym naciskiem na omnichannel – powiedział Daniel Franke, Managing Director, FM Logistic CE oraz dodał: – Niewątpliwą dodatkową przyjemność pracy z Yves Rocher daje fakt, że DNA naszych firm są sobie bliskie. Nie tylko jesteśmy firmami rodzinnymi, ale też z podobnym zaangażowaniem patrzymy na wyzwania środowiskowe i konieczność podjęcia działań w tym kierunku. To w dzisiejszych czasach bardzo cenny czynnik pozwalający na rozszerzenie horyzontów patrzenia na biznes, i w długiej perspektywie, wprowadzenia realnych zmian w postawach konsumentów. 

Polska jest czwartym krajem w Europie, w którym obie firmy nawiązały współpracę biznesową. Dla firmy Yves Rocher, FM Logistic realizuje kompleksową usługę logistyczną we Włoszech, Rumunii i na Ukrainie.

Rozpoczęcie współpracy z FM Logistic to ważny krok w rozwoju Yves Rocher w Polsce. Jej celem jest jak najlepsza obsługa naszych klientów, w szczególności  w obszarze dynamicznie rozwijającego się sektora e-commerce – mówi Thomas Chatain, CEO North & Central Europe, Yves Rocher.

Yves Rocher to światowa marka kosmetyczna, a jednocześnie firma rodzinna powstała we Francji w 1965 roku. Obecna jest w 88 krajach na 5 kontynentach, oferuje szeroką gamę kosmetyków do pielęgnacji ciała, włosów, a także makijażu. Receptury wszystkich produktów firmy są oparte na naturalnych składnikach roślinnych, a jednym z priorytetów firmy  jest troska o środowisko naturalne.

Poleć ten artykuł:

Galeria zdjęć do artykułu

Polecamy