Ford, Masterlease i… karma dla zwierząt

Prawie 100 pojazdów spod znaku Forda trafiło do lidera rynku karm dla zwierząt w Polsce. Zarządzanie i finansowanie zostało przekazane w ręce podmiotu CFM - Masterlease.

Spółka Target BPO to jeden z czołowych dostawców outsourcingu sprzedaży w kraju. Specjalizuje się w tworzeniu i zarządzaniu strukturami sprzedaży w sektorze FMCG oraz usług. Dla jednego ze swoich klientów – lidera rynku karm dla zwierząt w Polsce – realizuje projekt dostarczenia parku samochodowego dla zespołu handlowego.

– Pod koniec zeszłego roku przystąpiliśmy do pozyskania aut na potrzeby kadry menedżerskiej oraz zespołu przedstawicieli handlowych pracujących na rzecz naszego klienta. Dotychczas pracownicy ci do celów służbowych używali swoich prywatnych samochodów, a projekt pozyskania dla nich aut służbowych w ramach wynajmu długoterminowego ma stanowić formę premiowania zespołu oraz zwiększyć prestiż ich stanowisk – mówi Magdalena Wysocka, menedżer projektu w Target BPO.

Target BPO oraz Masterlease podpisały umowę wynajmu długoterminowego – do klienta trafi 10 samochodów Ford Focus z silnikiem 1.6 diesel oraz 85 aut sztuk modelu Fiesta z silnikiem 1.4. – Cena, choć konkurencyjna wobec innych dostawców nie była jednak czynnikiem kluczowym. Najistotniejsza była jakość obsługi oraz perspektywy, jakie niesie ze sobą współpracą z takim partnerem biznesowym jak Masterlease – tłumaczy M. Wysocka z Target BPO.

95 aut przekazanych przez firmę Target BPO do swojego klienta to jednak nie cała flota, jaką Masterlease wspiera zespoły sprzedażowe kluczowego gracza FMCG. Kolejne 30 samochodów podmiot wynajmuje temu samemu nabywcy za pośrednictwem innego dostawcy outsourcingu sprzedaży w kraju. Firmy z sektora FMCG stanowią istotny procent partnerów biznesowych Masterlease. Obecnie w swoim portfolio lider wynajmu posiada takie marki jak Castorama, Praktiker, Mieszko czy Dr. Oetker.

Poleć ten artykuł:

Polecamy