GEODIS ujednolica swoją markę w Polsce

GEODIS ujednolica swoją markę w Polsce

PEKAES zmienia nazwę na GEODIS po udanej integracji, do której doszło po akwizycji spółki na początku ubiegłego roku. Ujednolicona identyfikacja wizualna zapewnia jasny i spójny przekaz do klientów operatora w Polsce i za granicą. Nowa identyfikacja spółki została wprowadzona z dniem 3 października 2022 roku. Od tego momentu PEKAES świadczy wszystkie swoje usługi pod jedną marką – GEODIS.

– Jednolita marka w każdym regionie, w którym prowadzimy naszą działalność, ma kluczowe znaczenie dla zapewnienia klientom prawdziwie zintegrowanych usług o niezawodnym i spójnym standardzie, niezależnie od tego, w którym miejscu prowadzą oni swoją działalność na świecie. Naszym priorytetem jest wsparcie klientów w rozwoju ich biznesów dzięki dostarczaniu prostych, wydajnych i efektywnych rozwiązań. Jestem pod ogromnym wrażeniem entuzjazmu, z jakim nasi pracownicy angażują się w umacnianie marki GEODIS na polskim rynku. – powiedziała Marie-Christine Lombard, CEO GEODIS.

Obecnie pod jedną marką GEODIS, oprócz transportu drogowego całopojazdowego i drobnicowego, znajduje się także logistyka kontraktowa, spedycja kolejowa, morska i lotnicza.

GEODIS postrzega rebranding jako naturalny krok w procesie potwierdzenia swojej obecności na rynku oraz zdolności do zapewnienia kompleksowych usług w zakresie zarządzania całym łańcuchem dostaw we wszystkich regionach, w których firma działa. Dynamiczny rozwój GEODIS w Polsce, będącym czwartym co do wielkości rynkiem logistycznym w Europie, jest istotnym elementem strategii spółki ujętym w planie „Ambition 2023”.

GEODIS w Polsce zatrudnia ponad 1400 pracowników w 32 lokalizacjach i dysponuje siedmioma magazynami o łącznej powierzchni ponad 162 000 m kw.

Poleć ten artykuł:

Polecamy